Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Har en liten teori jeg vil nevne: Kjente streamere blir med på raidingen i kveld :slight_smile:

Bakgrunn: Funcom har 2 personer som vanligvis er med på streamen, dette er ikke i nærheten av det som trengs for å vise fram raids. Steamkeys er gitt ut til streamerne, og de er klare til å spille når de får lov. Streamerne selv har begynt å prate om CE som noe de gleder seg til å spille, kanskje dette er grunnen til at de velger å nevne det denne uka :slight_smile:

Blir kult uansett, men dette hadde vært drømmen, og virker mulig om Funcom har tenkt på dette da ^^

5 Likes

Teori om streamen ikveld, De nevner prisen =)

1 Like

Det kommer nok i egen pressemelding/sammen med en annen annonsering :slight_smile:

1 Like

Funcom twitter følger Keymailer i dag :slight_smile: Snart stream !

Blir veldig spennende i kveld og den streamen er utrolig viktig. Nailer de combat og pvp er mye gjort for at spillet skal selge bra. Sliter CE her, så vil det nok ikke selge like mye og interessen for spillet vil avta litt.

1 Like
11 Likes

Dominate var meget bra, godt jobba Funcom :smiley: Ser folk har skrive flere plasser att det skal komme en CGI også, stemmer dette? Evt. hvor har dere hørt det, og når er den satt til å komme?

1 Like

Jeg er jaggu glad jeg fikk kjøpt meg opp til 70k igjen.
Nå er det bare å kose seg.
Spennende portefølje :grinning:

1 Like

Funcom har selvt sagt det i flere medier. Skal komme i Januar

Men det kommer en CGI-trailer også det er jeg rimelig sikker på. De har hatt stemmer i studio. Tipper i neste uke.

Er den bra laget så kan den nok selge spillet.

Uansett - dette var utrolig bra!

1 Like

Så lenge man har spilt mindre en 2 timer… 2 Timer går fort, whops kan ikke refunderes, jaja får vell spille i ny og ne… :slight_smile:

1 Like

CGI kan vel tidligst komme fredag om en uke?
Bør vel komme tett opp mot EA sammen med masse hype.

1 Like

Funcom er allerede inne og svarer på kommentarer.
Digger nye Funcom :grinning:

5 Likes

Ved pris på spillet på 35$, streamere med på raid i kveld og fortsatt god mottakelse av traileren ser jeg for meg 5kr på mandag :slight_smile: Dette kan bli god stemning veldig fort.

Om du sender meg kodebrikken din, så kan jeg sende deg min. Da er vi sikret hehe

2 Likes

Ha ha ha :joy:

1 Like
7 Likes

Meningsmåling om Hvor mange eksemplarer av Conan Exiles tror du Funcom har solgt innen 6 mnd etter lansering 31.januar? https://www.facebook.com/groups/aksjekunnskap/permalink/613530762173944/

Håper på en til to miller

Yess… der fikk jeg tid til å sette meg ned og skrive litt. Jeg var ikke veldig bekymret for om Dominate-videoen skulle være bra eller ikke etter å ha sett kvaliteten på ‘Survive’- og 'Build’videoene. De avslørte egentlig ikke noe nytt her som de som har fulgt med en stund ikke visste fra før, men vi fikk nye klipp og vi fikk se litt mer combat (men det vil jeg helst se enda mer av før jeg gjør opp noen mening), samt Yog da. Grufull fantastisk avatar!

Det jeg syns føler jeg er mindre viktig nå. Jeg har lenge hatt lyst til å spille CE selv og den lysten har ikke blitt noe mindre. Jeg sitter egentlig og gleder meg mest over den gode mottakelsen videoen får, hopetall med positive kommentarer ala ‘hyped’, ‘stoked’, ‘can’t wait!’, ‘take my money’ osv osv. Twitter er full av tweets og retweets. Mange streamere som gleder seg til å spille. Mye tweets på spansk og tysk i tillegg til engelsk.

Nå venter jeg spent på streamen i kveld for å se og lære mer om combaten.

1 Like

Så hva tenker folk om Dominate traileren ? Det har liksm gått fra euforisk stemning til at nå¨når alle har solgt en stemning som minner mer om ett gravfølge ?
Jeg hadde meget god sans for dominate. gleder meg veldig til og se stream. Og har ikke solgt en drit enda :open_mouth: risk :open_mouth: ja, reward? hope the fuck so :wink: hehe

5 Likes