Tror jeg vet hva surprisen til Funcom er for twitchcon. De legger til VR support i CE og vurderer å kjøpe StarVR

Ja, da kan de jo dra en skikkelig Starbreeze! 
For å være litt seriøs. Er det noen som har testet VR i The forest ?
Rust og The forest selger også sykt bra og ligger som #26 og #30 på GTS uten rabatt. Hvis CE hadde fått mounts, sorcery og et bra settlement system så tror jeg salget hadde tatt seg opp en god del. Med tanke på at de sannsynligvis kan bruke dette i “CE 2.0” også er det ikke helt utenkelig at det kommer ( selv om det ikke blir i år eller neste år ).
Surprisen blir Halloween-skins. Du hørte det her først.
Helt enig, de hadde ikke noen problemer med å løse årsaken til Mounts problemet programatisk, men de hadde da data (mapsa) som de måtte gjøre om med tilhørende mye testing. Det er årsaken til at den featuren ble satt på is. Med så godt CE selger, så kan det nok komme mounts ja.
Surprisen blir ny game-mode

Pft
Suprise blir at de legger til “joel” mode på dong slideren. Også kjent som XXXL!
Ser ut til at det kommer ny dungeon. Får håpe det er noe mer enn det også…
ganska säker de är något annat som kommer iom twitchcon.
Från twitchcon.com “and a sneak peek of what’s coming up for Conan Exiles.”
Kanskje ikke kjemperelevant, men litt insight på building/survival-sjangeren.
De bekreftet nettopp at ny dungeon ikke er surprisen 
Dungeon är inte special surprise
Suprisen er at man kan spille conan chop chop gratis inne i CE før offisiell release. Passer litt dårlig med conan-lore-universet dog. Steinalderpc, tidsmaskin. Hmm tricky å få det til å passe med lore.
He He tipper det hadde satt sinnene i kok .
Evt de reskinner CE til en CCC look. Oh the outrage 
Basegamet til ARK har vært dårligere enn CE på bygging i mange år nå, men med S+ modden som ble lagt til hovedspillet for litt siden har de hevet nivået til å være noenlunde likt som CE. Det er dog noen quality of life-deler ved CE som gjør det enklere å bygge kule bygg, men mindre balanced for pvp som å kunne bygge rett ut av klipper langt over bakken f.eks. Det er to forskjellige systemer, men det som gjør ARK til vinneren av disse to for meg er muligheten til å farme mer effektivt jo mer tid man legger i spillet, som gjør store byggverk mulig så lenge man er god nok. I CE tar det alt for lang tid å løpe rundt med pickaxe og farme ting for hånd selv når man er i endgame. Bare min mening da, det er sikkert mange som foretrekker at man ikke kan fly rundt med en dinosaur oppå en annen dinosaur og knuse et 20-talls metal-veins på minutter.
mounts och PVP skulle jag vilja säga är de som gör ARK så pass mkt större än CE. De är två delar CE måste bli bättre på.
Ja, og at ARK var først og traff bra med at mange sluttet med RTS spill og så etter annen underholdning. Mange bygget karrierer ut av å lage ARK-videoer og disse content-creatorene holder fortsatt på i dag med gode seertall, mange av disse vokser også fortsatt. CE er et like godt spill vil jeg si for å lage content, men det har ikke vært “critical mass” for å bygge karrierer ut av bare det spillet alene. Så det treffer litt midt i mellom et storspill og et av de mindre, men det er klart over forventning og ikke dårlig i det hele tatt i forhold til investeringen som ble gjort. Veldig godt spill og en god pengemaskin i forhold til investert beløp. Og som vi ser har spillet også utrolig lang hale på inntektene, som faktisk vokser i perioder!
Fint uppsving i CCU sen f2p weekend även om den var lägre än de andra.
9.5k i måndag och 9.4k igår. Ser ut och slå förra fredagen tom i CCU som var f2p. 8.6k då. Blir spännande och se CCU i helgen.
Imponerande med denna ökning då de var noll nytt content.
Njut nu! Själv ska man på gympa med barnet vid den tiden…