Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

3 Likes

Tror definitivt sorcery kommer nästa år. Det ger mening när de nu satsar på att få ut dom saknade features för att kunna ta betalt för framtida content

Hah, jeg vedder på at det kommer sorcery. Måten de lanserte mounts på tilsier at de har det litt gøy med det.

Så, da er min antagelse at de i Q2 2020 kommer med en content dlc til CE som man må betale for. Jeg tenker et nytt map med litt anderledes dynamikk. Mindre map, lagt opp til map resets, kjappere bygging og litt pvp fokus?

Det er innafor når det kommer til hva oslo studioet kan levere tenker jeg.

Rui har tidligere sagt at de ikke vil ha DLC - er som splitter spillerbasen, så kan være de tenker noe helt annet.

1 Like

Jeg er helt enig i at sorcey kommer ja, det var ikke det. Men at de bare “Guys, we almost forgot our special CE surprise for you here at Witchcon,” når de åpner dørene på siste dag, nå det er jeg mer usikker på :stuck_out_tongue:

Men gleder meg til de har fått den ut, en paid DLC har potensiale - for å si det mildt. Stor CE-DLC Q2 da, og MC Q3 da Christian? :+1:

3 Likes

Fler spelare online än förra måndagen är för jävla imponerande.

10 Likes

Ca 100k följare mellan indie, fistofthewalrus och theonlyryann

2 Likes

I tried the mounts at Twitch con.
Just a quick review of what I was able to see.

Note! This is all an early build and will most likely change from what I was told.

There were different types of mounts. Scout, Knight, Undead and one other that I can’t remember. From what I was told there are currently no difference between them besides appearance. One was white, brown and black. I didn’t see the undead just saw it listed in the admin panel.

To ride a horse you need to first craft a saddle. (Makes sense).

There is currently no animation to get on a horse but was one to get off.

Horses have their own stamina bar which seemed longer than a regular characters and refilled faster.

Horses had their own skills. Either 3 in total or 3 that could be used at one time.

Horses had 3 inventory spots. Saddle, Armor, and Weapon. I didn’t see anything to add to the weapon or armor spots and the saddle icon was just a placeholder.

While riding a horse it “Leveled up” from 0 to 11 in just a few minutes of riding. Leveling up appeared to increase the horses health but I didn’t see a difference in other stats.

Horses also had regular inventory space much like any other animal but appeared slightly larger.

That’s all I saw. Sorry for the limited info.

19 Likes

600 pers högre CCU mot igår just nu och 450 pers högre CCU mot förra torsdagen. Har jag missat något?

Folk pusser opp skillsa og posisjonerer seg for mounts antar jeg.

1 Like

Det är ledigt i tyskland :stuck_out_tongue: så där har vi det.

1 Like

Ser ut som chatten på twitch var fornøyd med pre-dlc showoff stream :slight_smile:

image

9 Likes
5 Likes

Hva synes dere om Dichesbuen of Derketo? Jeg synes det var mye kult. Veldig bra for rollespillere og PvE-servere. Blir kult å lage pub, drikke øl og være full og sint.

1 Like

Fikk ikke sett på. Var det minigames også?

Var vel ikke noe minigames, annet enn at du kan få et sjakkbrett med brikker du kan flytte rundt på

Virket som folk var veldig fornøyd med det som ble presentert. Ca 500 seere gjennom hele streamen. Først og fremst en DLC for RP folk, lite våpen/armor etc.

Nye ting, fritt fra hukommelsen:

• De har laget et sjakkbrett med et fullt sett med sjakkbrikker med conan-tema så man kan spille in-game.
  • Ny foundation egnet for å bygge trehus, div andre relaterte byggeklosser
  • Masse interiørting og klær for å lage pub/vertshus
  • Veldig entusiastisk respons på ny minimalistisk bekledning for dansere
  • Div annet småpynt for RP-folket. Kroppsmaling, emotes, smykker etc.
9 Likes

Dichesbuen of Derketo faktisk :smile:

3 Likes

Der fikk du svaret på hvem han jobber for :grimacing::joy:

Syntes navnet de hadde på den var så vanskelig, så jeg skrev et ord jeg kjente

6 Likes

Fritt oversatt: Arch of the Dick.