Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å se en massiv lansering/relansering og markedsføring av CE i Kina. Det blir det fort en “del” kroner av!

40

4 Likes

Har Funcom informerat någonting om hur mycket CE sålt ? Tänker milstolpar 1mill, 2mill…1miljard :wink:
Frågar för jag inte vet.

ingen ny siffra sen maj 2018

1 Like

Plats 29!

6 Likes

For DLC eller CE?

Ingen TI-insider som jobbar på typ Baker Hansen el liknande? Funcom lär ju inte låta kake-möjligheten glida ifrån dem när CE passerar 2M :wink:.

Påskriften lär låta nåt sånt här:

”By Crom -we just passed two million copies :scream::crossed_swords:

1 Like

För DLC.

Plats 23 nu. Förra DLC toppade plats 22

1 Like

Var ser du placering ?

https://store.steampowered.com/search/?ignore_preferences=1&os=win&filter=globaltopsellers

1 Like

Såklart :grin:

Plats 20 nu då! Om man räknar bort dubbletterna på #7&10 resp #11&12 :grinning::muscle:t2:

plats 19 !

Mycket bra med tanke på att mycket försäljning sker och har skett i Season Pass 2

Får inte glömma att intäkterna periodiseras när DLC släppts. Så all försäljning som skett innan detta DLC räknas med i detta kvartalet. Alltså 25 % av totalen

1 Like

plats 17!

3 Likes

Plats 13! riktigt jäkla nice alltså

6 Likes

Bra med tanke på at dette kommer på toppen av Season Pass.

2 Likes

CE er fan meg blitt en pengemaskin ut av ville helvete!! Unnskyld språket :sweat_smile: men blir litt engasjert her. CE- kuen er ikke litt ferdig melket. Helt rått!!! Dette gjør meg ekstremt optimistisk ifht. Dune og veien videre. Tok 3K til i dag, nesten 2Kr under Tencent :crazy_face::crazy_face::joy::joy:

11 Likes

Season pass selger også.

1 Like

10 plass nå hvis man ser bort fra duplikater :smiley:

3 Likes