Menade såklart förra måndagen haha sorry
Off. Ny i spillet og relativt ny i Funcom.
Fantastisk spill. Men når all progresjon av en ukes arbeid forsvinner så mister de meg som spiller. Håper ikke dette er et vanlig problem. …

Hva var det egentlig som skjedde da?
Tja si det.
Etter respawn var jorney nullstilt . Feats var nullstilt. Hus og andre byggverk var borte. Det eneste som var igjen var Level og corruption. Alt gear var og seff borte.
For ordens skyld spiller Coop single player.
Lett å falle fra da i oppstarten 
Høres ut som serveren din er resatt
Ja.
Kunne overlevd at bygninger er borte men at progresjon på karakteren og utstyr forsvinner er dårlig stemning. Bare håper ikke det er et vanlig problem og at de mister spillere på det.
Det er ikke et problem, det er en funksjon, server admin kan resette en server når de føler for det.
På single player er vel strengt tatt jeg admin vil jeg anta.
Jeg har spilt singelplayer lenge og har aldri opplevd det.
Hvis spill har noen sære Buggs som oppstår hvert skuddår pleier de å finne meg 

Bra det ikke er en gjenganganger. Lurte på om det var grunnen til at ikke flere spiller et så fantastisk spill !
Hvilken platform spiller du på? jeg har hørt om en som hadde en lignende case på konsoll en gang. Jeg har ikke opplevd noe slikt før
Jeg anbefaler at du spiller på en online server.
Har faktisk opplevd det samme på PS4 SP. La spelet vekk i ein periode der det kom nokre oppdateringer, og etter det opplevde eg det ikkje igjen. Har ikkje spelt so mange timer etter dette, so problemet kan jo fortsatt være der.
Var PS4 her og. Målet var online spill men bruke single player til å lære meg mekanikken først. Ny sjanger for meg 
Vad innehåller den expansion till ARK ?
https://ark.gamepedia.com/Genesis
Expansion nummer 4 av spillet: nytt kart, nye dinosaurer og så videre (35 USD).
Verdt å nevne at CE selger bra om dagen rundt ~100-150 GTS, med positiv CCU og stadig flere fra ARK og Rust som gir det en sjanse - og liker det.
Såpass ja. Kan ju inte vara populärt till julferie
Ser ut som NRK P3 har hatt de litt morro med CE!