Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles - Streamers PRE Early Access (FUNCOM)

61 000 som ser på lirik

151 000 seere

3 Likes

Jevnt nå!

2 Likes

2 Likes

Haha ja dette spillet har alt :slight_smile: Gleder meg som en unge til å spille selv.

3 Likes

Jeg og! Tekinvestor server inc? :stuck_out_tongue:

2 Likes

er de oppe og går kl 0800?
:slight_smile:

Endelig skal SpasmaTV gå live med Conan Exiles!! Han har ventet lenge, det har jeg også. Første streameren jeg skal følge nøye med på ikveld og ut over natten!

1 Like

Det kan nok se ut til at vi kan tjene litt penger igjen fremover. Og at Funcom kommer til å tjene mye av de! Får legge meg, feber og halsbetennelse, sykemeldt ut uken. Se om jeg klarer å spille litt i morgen kveld.

2 Likes

“Manflu” ett nys. Trenger “sykemelding”?

2 Likes

Uhm, Btw la merke til noe. Dota skal liksom ha 150k viewers, men om man går inn på kategorien er det bare en stream med 30k, en med 5k og resten har veldig lave antall. Her er det noe rart på fære.

Edit: Glem det, var skjult bak language filter :slight_smile:

Fjerner du streaem linken så ikke den starter hver gang vi åpner tråden. Fjern http fra linken så tror jeg den ikke auto starter.

2 Likes

Folk digger CE i streamen

2 Likes

1 Like

1 Like

Hva syntes folk??

10/10 svarer lirik sine viewers.

2 Likes

the swordplay is kinda fun it actually feels like youre doing something when you swing

Lirik !

5 Likes

Jeg synes det ser bra ut, fint å se at Lirik og folka hygger seg uten noe særlig bugs. Dette er dog en VIP test, spørsmålet blir hvordan servere og infrastruktur klarer seg i morgen når massene skal prøve

3 Likes

It’s ARK with a better UI

i miss mounts

Mounts er bekreftet kommer seinere, men ikke flygende

4 Likes