Stoppet her hos meg nå, samme hos dere?
En tanke som slo meg. Hva om det er en planlagt lekkasje?
Tror han riskirer å bli bannet fra twitch om han fortsatte
svært lite bugs i det jeg såg, combat såg veldig oppegående ut og kommentarer såg enda mer lovende ut
jeg sitter så i ro over launch!
her er link til twitchen om dere vil se på nytt
Haha ja lett! Dette var over all forventning, igjen :D!
Sorry til alle som har solgt, men dette spillet slår an!
Du vet når du har en vinner. This is it.
Kanskje jeg endelig skal treffe skikkelig godt på Funcom, det er på høy tid!
Fra Twitch chat:
Broadcaster iniduoHoudini : Good to see you Ian.
Broadcaster iniduoHoudini : You getting a server?
Iand2013 : Definitely! Where you getting yours?
Broadcaster iniduoHoudini : https://hosthavoc.com/billing/aff.php?aff=329
Broadcaster iniduoHoudini : Only HH bub
Iand2013 : Damn dude. I’m gonna get one from HostHavoc on the 31st. Without a doubt! Definitely the next Ark
Broadcaster iniduoHoudini : Better than ark.
LOL ikke snakk om at dette var Funcom sin ide. Se hvor åpenlyst de reklamerer for HostHavoc.
Sykt at jeg traff akkurat når han startet. Har ikke sjekket Twitch på 3 dager.
Ser veldig bra ut!
00:39:00 “Hey, I gained a level shaking my tits”
Haha, de sitter og diskuterer om de burde kontakte en advokat. De virker skremte,ellers er det et godt stykke skuespill. Jeg syns det virker troverdig
Er det Lirik stream kl. 19 og siste devstream kl. 20?
Med tanke på at de er fra Nord-Amerika er det vell litt vanligere enn i Norge å bli saksøkt for sånt. Jeg fikk i allefall svar fra Funcom om at det ikke var de som hadde gitt han rett til å streame, så da er det sikkert at dette skjedde utenom dem. Det er et direkte brudd på avtalen som den som mottok spillkoden godtok, så om ikke han som streamet står som ansvarlig er det i allefall en eller annen som har godtatt avtalen.
Er det noe oversikt over hvilke streamere som har fått tildelt keys?
Det som er meningen med denne posten / topicen her å holde nettopp det oppdatert. Prøver så godt jeg kan men foreløpig vet jeg lite. De jeg har listet til nå er personer som har sagt de skal få nøkkel før alle andre, så vi får se.
Laster “oppdateringer” ikke startet.