Ringer inn for å kjøpe litt mer nå.
CayoNano Announces Closing of Frame Contract with MadrixKorea
Trondheim, Norway /Seoul, South Korea —08 Nov 2023—CrayoNano proudly announces the finalization and signing of a distribution partnership with MadrixKorea, a leading ODM/OEM company specializing in the designing and production of innovative healthcare and antibacterial LED solutions. With a value of more than 2 million NOK over the forthcoming year, an additional prospective for value beyond is open.
Love that, I bought another 770 at 13 today. I don’t think people saw this news yet, even though it’s not a big revenue boost.
-Well the next 15 years the world will need billions of this Uvled chips . .step by step . .
Digger at det snart er 20-tallet next.
Og under 20kr er historie… 🫣:nerd_face:
Forbanna drit om dette blir solgt før det tar av… Får håpe at vi får bli med videre.
Jeg tror de fleste av de større aksjonærene vil velge å ikke forholde seg til bud på selskapet før etter en forventet dobbelnotering (OBX / Nasdaq?)
Hva gjelder hva som er rett pris så er det rimelig å si at selskapet i dag er priset betydelig under potensiell verdi. Som jeg har sagt før tror jeg vil kunne se en splitt før emi / IPO når vi nå kommer så langt.
Som alltid kun min mening ut fra hva jeg har klart å sette meg inn i Ikke et investeringsråd.
Tror heller ikke noe får dette selskapet til gi-vekk pris.
Men er kanskje enklere å kjøpe opp før notering til en skikkelig pris?
Hvis det i det hele tatt er noe på gang.
Hva skjer dersom et selskap kjøper opp Cnano? Småaksjonærer som oss taper innskuddet eller får vi aksjer i selskapet som kjøper Cnano? Er ikke så inne i dette
Hvis de byr 20 kr aksjen. Så kan du selv velge og godta eller ikke.
Men så kan jo det være klausul om at de skal ha mer enn x-prosent av aksjene for at budet står.
Det kan skje på flere måter
Ok takker. Så vi kan med fordel kjøpe mer aksjer idag
Ja det er bare å fylle på
Er vel bare snakk om timer eller dager til neste kontrakt annonseres. Så at det fortsatt er aksjer under 14 kr er utrolig
Er noen timer igjen av dagen, så vi får tro at det plukkes litt flere billige aksjer av listen
Skulle jeg gjettet betyr det ikke mer enn litt OCD på ryddig aksjesits (antall aksjer)
It’s the shares I bought
10000 er det samme som 0 i min bok🙂
Hadde vert morro om vi knakk ordren på 15kr i dag. 🫣
1 liten nyhet til?
1 dag til 3Q update. Blir ekstremt spennende. Kanskje vi får nyheter om børsnotering snart?