Lamper og ikke LED. Når noen kjøper gårsdagens teknologi så må det være håp for CrayoLed også
Kanskje det blir litt mer futt i morgen.
Eller ikke… på handel da.
Hva er rammeverket her bare så jeg forstår? Skal det inngå i et produkt?
Jeg ser for meg at de tar CrayoLed inn i nye moduler som gjør de lett å implementere i nye produkter i OEM markedet. De har bla. gjort det for OSRAM og Stanley Electronics.
Jeg ser for meg at BYD om et år har en modul med CrayoLed i fra denne fabrikken installert i sine klimaanlegg som renser luften
UVM001-0101U1-RN1_EN_Ref_CE-0888P-202208.pdf (citizen.co.jp)
UVM003A-0302U1-RM1_EN_Ref_CE-0867P-202203.pdf (citizen.co.jp)
Fra Aquisense sin hjemmeside:
UV-C LED Lifetime – Current best-in-class devices have a lifetime of 10,000 hours with 70% of initial output (L70), however, there is a high degree of variability between LED device manufacturers’ specifications related to lifetime at different wavelength values. Såvidt jeg kan se er det kun CrayoLed som har dokumentert dette.
Ca. NOK 5000,- for Pear Aqua Micro om noen ønsker å installere PearlAqua Micro™ AquiSense - Caravan UV Water Disinfection
Alle disse produktene som vi mistenker bruker Crayonano, er det ikke mulig å bare ringe produsenten og spørre?
Spørs om de har lov til å oppgi det?
Jeg er på brønn nummer to på hytta med svovellukt i brønnen, håper å få kjøpt et produkt med Crayonano ila et par år.
Leirfjord; prøv å åpne spa istedet!
Dette er det nærmeste jeg har funnet en konkurrent på CrayoLed sine spesifikasjoner, men jeg kan ikke se der de har dokumentert L70Lifteime slik som Crayonano.
Seoul Viosys | Technology | UV LED
Tipper det er tilsvarende moduler YuGuang kan bistå med å lage som lett kan implementeres i ulike produkter, i første omgang tilpasset mot vannrensing. Lumistrips Violet UVC Seoul Viosys LED Module 275nm 12 LEDs 192mW 29cm 600mA IP67 for disinfection
Her er en modul i fra Ledil som består av 12 CrayoLeds https://www.ledil.com/product-card/?product=FN17294_VIOLET-12X1-S&led=CrayoNano
Violetta - en serie led moduler som bruker CrayoLed https://www.ledil.com/product-card/?product=F17826_VIOLETTA-W&led=CrayoNano