Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ekstremt mye synsing og spekulering her for tiden, de fleste av oss har ventet noen år allerede - la oss klare å vente litt til, alle vet at det går fort til jul. Og da kommer våren fort :grinning_face_with_smiling_eyes: :sun_behind_small_cloud::rocket:

2 Likes

Nå har det blitt oppdatert på OTC. Sikkert en som var ferdig på ferie…
Får se hvor lenge det holder

1 Like

Ikke noe fest over ordrebildet akkurat

Nothing will happen with the stock price until one or more of the following happen. Until then I think the best use of time is to channel requests and inquiries to the company board and management and ask for status, info and roadmap.

1. Company starts interesting international PR/media campaigns (need broader investor base).

2. Company informs about launch and ETA on the nanowires products that will revolutionize the industry. (This should be enough to gain international PR/media attention).

3. Company informs about signed customer contracts (may increase buying from existing investors, but probably not from new ones).

The above activities are crucial in order to expect anything. With that said, the company may be in due diligence and discussion with new investors or buyers, and probably they will get the proper information. However, if it is not the intention to the company to disclose such, it may be to focus on the investor negotiations.

6 Likes

Vi trenger visst noen gode nyheter.

Har det vert lagt ut noe analyse som sier noe om hvorfor emisjonen landet på 14 kr. Eller er ikke det praksis at det gjøres ?

Noen ord om eta på når de lanserer det revolusjonerende produktet på markedet, da hadde man kanskje hatt litt mer kunnskap om retningen på kursen?

Mener det ble spurt på siste oppdatering, og at svaret fra CrayoNano var - ja det skal vi komme tilbake til. (Når jeg gikk inn trodde jeg det var nært forestående det er over 2 år siden )

Jaja. Blir det 5 kr a 50.000 som er neste eller er 10
Kr bunnen? Det er uansett mest folk som vil ut. :lying_face:🫣

Pareto som selger alt sammen på 11
Vi venter på nye avtaler. Synd at den salgsordren legger ekstra press på aksjen i venteperioden. Ingen kjøpere så er det jo fult mulig å fiske for å finne ut hvor viktig det er for Pareto kunden å komme seg ut

Etter så mange år må jeg si jeg er skuffa… Etter alle lovnader og hype hadde jeg virkelig trodd den skulle gå sidelengs, minst!! De føyer seg nå bare inn under nye oppstartere som lover gull og grønne skoger!

Hvilke lovnader sikter du til?

“De regner med å ha brikker ferdige for salg innen utgangen av juni 2021”
“Andre halvår 2021 er ambisjonen å ta selskapet på børs”

Forstår godt at de som har sittet lenge med denne er skuffet.

2 Likes

Tror aldri det har skjedd at innovasjon på dette nivået har fulgt (optimistiske) planer

1 Like

Je opplever at CarayNano har snakket som om dette skulle skjedd for 2 år siden.

Vel kom corona mellom med sine utfordringer. Men det har de lagt frem som noe de håndterer og tar ned risiko på.

Men litt langt mellom min forventning og hvor de er.

Ikke godt å si hvor dette ender, men nå ser jeg mørkt på denne investeringen. Skal de ha ny runde med kapital før notering i 2024?

Når skulle de ha cash positiv? 2024?

Det er en grunn til at det ligger en skjult post på 11kr og noen nå har lagt ut det som også ser ut som en skjult post på 10kr!

Most likely👍

All valid points and good for the company, but not for the stock price. That tells me a sale of the company is not good for the shareholders.

When a major shareholder cuts down the price dramatically and makes the post hidden at 50k shares, (and the real number probably in the hundreds of thousands) there’s a good reason for that. They have done their DD, and here we are…

And the price should not have anything to do with todays “stock price”

Well if this is only one Pareto customer who needs money…what about all the other big shareholders, they are not doing anything

Share price has nothing to do with todays stock price? If that’s the case the hidden resistance would have been picked up by some smart heads! Not being out-priced by a new hidden resistance of 10kr.
I like the company and the product, but my patience has been put to the test so many times! Nobody likes being a bagholder with unfulfilled promises

2 Likes

If somebody want to acquire the price will not be 11 NOK plus typical 20-30 %
That’s what I mean

Well, VincentFreeman has a good perspective on things here and must admit that I think its a real possibility that this is a scenario.

Also, the trading price now (NOK 10-11) is not relevant if some part try to acquire CNANO now (or in a few months). Then the buyer need the majority of investors to be motivated. I am not slightly motivated below NOK 60.

Current trading price: We are in times where people loose their cars, their houses and some also get forced out of stock positions by their bank. That might be the reason (but we will probably never know).

It´s fully understandable that investors get impatient, but notice also there is no inside tradings… Lets call that a number 4 on VincentFreeman´s list, shall we?

1 Like