Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cul·ti·vate Entertainment

Er det noen som har investert i dette?

enig, morsomt at det er interesse der ute :wink:
Spennede å følge utviklingen :wink: første posten i denne tråden var de vel på rundt 200
men når noen plutselig dukker opp på denne listen her , blir det vel automatisk en viss interesse :grin:

Capture

1 Like

Seriøst, hva har dette på et investorforum å gjøre?

Hva er problemet ditt? Slutt å følg tråden dersom den plager deg. Hva har wiskey tråden eller øl tråden, gambling tråden osv osv her å gjøre? Bare slutt å følg den, problemet ditt, hva enn det er løst :slight_smile:

2 Likes

Slike tråder har ihvertfall en viss interesse for folk flest på forumet. Hvem i all verden har dette interesse for?

Kan jeg starte en tråd for enkeltmannsforetaket til fetteren min? Hvor skal nivået ligge liksom.

Beskrivelsen for hvem denne tråden er for finnes i første innlegget. Du er ikke en av de, bare demp den. Takk

2 Likes

Fortsett å poste Sirsmokealot. Ihvertfall mer spennede å følge enn WR. Selv om dette er et privat selskap per i dag vet man aldri i fremtiden. :facepunch:

1 Like

Siden jeg har sett investor presentasjonen til selskapet, vil jeg anta at dersom ting går etter plan vil selskapet på ett eller annet tidspunkt (mulig vi snakker år frem i tid) dukke opp på en eller annen markedsplass. Det å følge selskapet fra start til det blir eventuelt notert er vel ikke det dummeste man kan gjøre , for å ta en mer riktig vurdering dersom den dagen kommer at det sulle blitt notert. Dessuten, selv om det er litt trist, er det av interesse å se hva WR kunne hatt, og sist men ikke minst er det fint å sette seg litt inn i denne bransjen for å lettere kunne ta riktige vurderinger mot alle fremtidige investerings muligheter i film industrien både i Norge og i utland

edit: skrive på morgen med en liten iphone se er ikke bra :joy: rettet tasteleifer

2 Likes

Nok interesse tydeligvis til at du gidder å komme inn her å skrive. Men hvis det plager deg så mye så kan du jo bare gå å ta deg en øl og lese på det forumet.

Fortsett å poste SirSmokealot! Det er kjempespennende å følge med og se hva de har klart å få til allerde. Lukter suksess fra dette selskapet i fremtiden!

1 Like

Helt legitimt å ha en tråd for et selskap som har vært på frierferd i Norge for å skaffe kapital, er nok ikke siste gang de er her heller.

Liker man ikke tråden er det bare å dempe den.

1 Like


morsomt å se at de har klienter i jobb :wink:

3 Likes
1 Like

Her hender det saker og ting heletiden , kan ikke fatte at Frode Foss &Co takket nei til denne rednings planen som det i utgangspunktet var . Men de om det, blir spennende å se fremover om dette er også bra økonomisk

1 Like

Er faktisk morro at han tilsynelatende har fått til mer på 2-3 måneder enn Wr fikk til på et år

3 Likes

ja, jeg unner ham det :wink: anger ikke ett sekund på at jeg la noen kr på bordet her, selv om det skulle vise seg at det ikke går bra økonomisk, er dette utrolig gøy. det kan jo hende at jeg synes dette er gøy pga stillheten i WR og mangel på nyheter derfra, men dette liker jeg godt :wink:

1 Like

ser ut som de jobber med


1 Like

Fortsatt høyrisk, ( som alle oppstarter er). Men tror de har valgt en fornuftig måte å kommunisere med fans ( og investorer på).

Man ser at de iallefall gjør noe.

3 Likes

The film stars Ben Affleck, Al Madrigal, Janina Gavankar, Hayes MacArthur, Brandon Wilson and Rachael Carpani
det var ganske nice

1 Like

Sykt kult! Går unna for Cul•ti•vate om dagen.

2 Likes