Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cul·ti·vate Entertainment

Alle disse bildene av folk som formodelig er modeller eller skuespillere, betyr det at cultivate tjener peng?

Det vil regnskapet vise , regner med at de har provisjon pr oppdrag. Hva de tjener pr opdrag, eller på filmen som produseres vet jeg ikke nå, time wil show

Kult, aner ikke hvordan agent bransjen funker men er vel % av oppdrag elns

Litt kult om de faktisk allerede har klart å skaffe mer omsetning enn det WR har hatt i hele 10års perioden sin :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ja hehe vi får håpe de tjener nok til at det går rundt værtfall , nå i startfasen

2 Likes
1 Like

De har både klienter med i filmen og er med som produsenter. Men om de får både provisjon av klienter og egen produsent fee vet jeg ikke. Tipper enten eller.
Uansett kult å se de har en film i produksjon allerede.

Ser de har fler prosjekter i utvikling på imdb også.

3 Likes

2 Likes

12 Likes, 0 Comments - Cul•ti•vate Entertainment (@cultivateentertainment) on Instagram: “Lock your television 📺 for July 7! @tvonetv new original series #sinsofourfathers will be…”

https://pro.imdb.com/title/tt10436884?s=40b5a793-c9e2-91f5-99fa-695524fe43a3

45 klienter nå : https://pro.imdb.com/company/co0718150?s=1eb5a794-556d-4354-1a7c-829f79537aec

Det ser ut til at det skjer noe hele tiden her, blir spennende å se om det går rundt :wink:

Uten å vite om eller hvor mye penger det blir på alle disse folkene som tydeligvis rulles inn hos CulTivate så sier det kanskje litt om hvor mye aktivitet de i det minste klarer å lage på kort tid vs hva WR fikk til på hvor mange år?

2 Likes

Ja, det er natt og dag, hadde gutta hatt samme budsjett som WR hadde de vært i gang med film nå hehe :wink: hvor mye penger de får inn på management vet jeg ikke, men målet er vel i første omgang at de ikke trenger aksjonærpenger til å dekke lønn :wink: håper vi når det målet i år :slight_smile: stein for stein :wink:

1 Like

Nå fungerer vel agentvirksomhet slik at de får en cut av dealene de klarer å skaffe talentene, så det er vel bare å sjekke hvor mange jobber de klarer å booke til disse folka :slight_smile:?

1 Like

Joa, men litt vanskelig å vite hva hvert enkelt talent får betalt hehe, lettere å vente på første regnskap :wink:

De har 3 prosjekter listet på imdb med status script, og det er hvis de får solgt disse prosjektene det kan bli noen kr ( de har flere prosjekter men de er ikke listet ennå)

1 Like

Ut i fra Instagram ser det ut til at det bookes og signeres ganske ofte. De fleste de har er jo mindre kjente så summene er vel minimale foreløpig.

Dette er jo bare ene delen av selskapet så vidt jeg har forstått. Elevate Spectra er produksjonsselskapet hvor de produserer.

Spennede å følge.

så denne idag :

lurer på om den henger litt sammen med denne:

finner ikke den siste tweeten men den handlet om et manus til denne filmen

Table Read vil vel si at de skal sette sammen en gruppe (mest sannsynlig skuespillere ) som skal lese manus høyt mens produsenter tar notater for å få tilbakemeldinger på manus.
En table read gjøres også med skuespillere som er hyret til en film eller serie før de starter produksjon, men i dette tilfelle er jeg ganske sikker på at det er det første jeg sa. Så viser bare at de bruker tid på å få et best mulig manus på plass.

1 Like

ser ut som om det jobbes på spreng her nå

1 Like