Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Ingen slå slår Mike’ern…

1 Like

Merkelig hu har så tynne armer når hun spiller trommer, men ja, veldig fin musikk å se på :smile:

Mens vi er inne på trommiser, min favoritt er Joey Jordison. Ikke like fin å se på men…

1 Like

Seige armer, ikke store armer! :smile:

Mine favorittommiser er forøvrig Neil Peart (så klart), Mike Portnoy, Gene Hoglan og Jeff Porcaro (RIP).

Men det er så mange enorme instrumentskikkelser der ute…

Moro! Mye bra festivaler her oppe i nord ja :slight_smile:
Stort sett alle trives når de kommer hit, det nordnorske lynnet og midnattssola sjarmerer de fleste :grin::sweat_smile::+1:

1 Like

Jeg har begynt å høre på jazz pianisten Lennie Tristano i det siste, egner seg veldig bra som musikk som går i bakgrunnen og ungen liker det også :slight_smile:

Beste er å søke det opp på spotify, men fant denne videoen her om man vil ha en smakebit.

5 Likes

Du fulgte med på armene ja :joy: That’s ma boi!!

Jeg så forresten Slipknot live på Roskilde 2004!! Råere liveband finner du ikke [PUNKTUM].

Hehe, noodle arms :smile:

Så Slipknot på Quart festivalen men publikum var ganske tamt. Vedder på at det var MYE bedre på Roskilde. Opplevd Metallica og Iron Maiden på Roskilde (2003) - og det var en sykt mye bedre festival! :slight_smile:

Jeg var også på Metallica Roskilde 2003 :slight_smile: Stod fremme i Snake Pit’n :wink: All time favorittband (hånd i hånd med Pantera da…)!

3 Likes

Var fan av Pantera i mine yngre dager, og fremdeles er vel, men fikk dessverre aldri sett dem live.

For meg er liveband #1 Dave Matthews Band. :slight_smile:

2 Likes

Aldri sett DMB live, men de var en av mine favoritter fra 2000-2007/2008. Men så dabbet det av :slight_smile: Saksofonisten daua og det ble lite fresht fra dem i ettertid. Mye god insirasjon der.

1 Like

Forsåvidt enig at de har dabbet noe av gjennom årene rent sangmessig, men live musikalsk er de et fyrverkeri til denne dag! Sett dem 5 ganger nå; sist i København i 2015.

1 Like

Har du hørt på Michel Camilo? Verdt å utforske…

1 Like

Söta bror

1 Like

snart siste sjangs for å avslutte julehandelen…

ligger din økonomi også i “Ruin & Misery”?

drop the beat for oss som jobber i romjulen. :sunglasses:

Liker denne sangen veldig bra. Er skrevet av en dagen etter en fryktelig dårlig børsdag. Mulig han kjøpte APCL og ikke klarte å selge.

1 Like

Anbefales på det varmeste!

Aaah, Jokke og Valentinerne, det ypperste av norsk musikk!
Var så heldig å være på konsert med Jokke i Alta en gang på 90-tallet!

1 Like

Bestilte i går den nye samleboksen til Black Sabbath, sjekk den f.eks. her: https://www.tenyearwar.com/

Dette var et de første skikkelig gode banda eg oppdaga i barneskulen, og har vært like begeistret i ca 35 år nå. Blir julaften, bursdag, nyttårsaften og alt som er når eg endelig får denne i hus :slight_smile:

2 Likes

Herlig! Fikk ei bøtte vann i trynet av Ozzy, i Bergen midt på 2000-tallet :upside_down_face: Den gangs Sabbath reunion, med Ward på trommer

2 Likes