Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-trΓ₯d πŸ˜…πŸŽΈ

Hva med denne Skinner da?

pnghh

2 Likes

Debut spor fra en tjommi:


spotify:track:4elaSPkxooL0EFv2pChBd2

1 Like

Ganske kult. Er ivrig pΓ₯ den der rap- og rnb-tingen. Takk sΓ₯ meget!

1 Like

I disse politisk korrekte, metoo krenketider sΓ₯ mΓ₯ jeg bare dele denne.
Fair warning, jeg er IKKE politisk korrekt, love it or hate it! :joy::+1:

1 Like

Det er fredag folkens! Passet perfect at denne kom pΓ₯ radioen nΓ₯ :slight_smile:

All I wanna do is (bam, bam, bam)
And a (click, ka-ching)
Take your money

2 Likes

javel,der kom regnet igjen etter β€œlitt” sol…

:cloud_with_rain::open_umbrella::expressionless:

1 Like

Klar for heftige svigninger i Funcom til uka :metal:

2 Likes

Den CD-en her fΓ₯r meg fortsatt i partyhumΓΈr!

… kan bare ikke sette den pΓ₯ nΓ₯r jeg kjΓΈrer, ellers kommer lappen til Γ₯ ryke :stuck_out_tongue:

1 Like

Min nye favoritt fra Leo… Bitter Sweet symphony
Som vanlig, han gjΓΈr originalen til skamme. Bare hΓΈr hans tolkning fra 3:06…

β€œTry to make ends meet, you’re a slave to the money, then you die”

3 Likes

det er helg folkens!

β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–„β–„β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–„β–„β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–„β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–€β–‘β–‘β–‘β–‘β–€β–€β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–‘β–€β–ˆβ–€β–‘β–‘β–‘β–€β–ˆβ–€β–‘β–€β–ˆβ–€β–‘β–€β–ˆβ–€β–‘β–‘β–€β–ˆβ–€β–€β–€β–€β–ˆβ–‘ β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–„β–€β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–€β–„β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–„β–„β–„β–‘β–‘β–‘ β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–€β–„β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘ β–‘β–„β–ˆβ–„β–„β–ˆβ–‘β–„β–ˆβ–„β–‘β–„β–ˆβ–„β–‘β–‘β–„β–ˆβ–„β–‘β–„β–ˆβ–„β–„β–„β–„β–ˆβ–‘ β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘

2 Likes

Lurte pΓ₯ hva de tegnene du lagde var, helt til jeg snudde tlf pΓ₯ siden :rofl:
Like :+1: :grin::+1:

Tenkte automatisk pΓ₯ @Hakon fra 1:30 og utover. :joy:

1 Like

Fredag :sunglasses:

2 Likes

Fin denne… Veldig AC/DC :slight_smile:

1 Like

Feira den gode Nanouka med pils og en del AC/DC i gΓ₯r :smiling_imp: :metal:

1 Like

Da er det helg og nΓ₯ mΓ₯ vi inkludere alle!

:joy::rofl::sweat_smile:

2 Likes

Ja klart alle skal fΓ₯! :joy: :+1:

2 Likes

DA er det helg igjen,hΓ₯per vi investerer bedre enn vi danser!

Weekend baby!Burn, baby, burn!

2 Likes