Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Anbefaler Within Temptation sin Dangerous ft. Howard Jones med skydiver og basehopper Jokke Sommer

Noen lever farligere enn Funcome aksjonærene :wink:

1 Like

AC/DC og generelt gitarbasert 70-talls rock’n roll :sunglasses::+1: litt 80s 8g, Guns,n bl.a :muscle:

1 Like

Pink Floyd og Roger Waters på topp for meg. Tidløs musikk :notes:

2 Likes

Er ikke spesielt glad i musikk. Bytter kanal med en gang på bilradioen om de begynner å spille musikk til en kanal med samtale kun f.eks.

Ganske sikker på at du liker musikk, men hvis du ikke bruker tid på å finne musikk du liker så finner du heller ingen. Ble sammen med en veldig musikkglad dame for 6 år siden og jeg hører veldig mye mer på musikk nå, og på mye mer variert musikk.

2 Likes
1 Like
4 Likes

Et lite tips en fredagskveld når jeg oppdaterer og engasjerer meg på forumet (blir ikke tid til så mye av det på dagtid på jobben).

Jeg har hatt Tidal HiFi et par år som jeg streamer til stereoanlegget via AppleTV eller rett på hodetelefoner fra iPhone eller iPad.

Nå har Tidal kommet med enda bedre kvalitet, de kaller det Master.
HiFi er på 44.1 kHz /16 bit (tilsvarer CD kvalitet)
Master er på 96 kHz / 24 bit

Les mer om lydkvaliteten på siden til Tidals samarbeidspartner MQA

:saxophone:Anbefales for de som liker god lyd :guitar:

4 Likes

Kan ikke se den er postet. Klassiker, og ganske morsom, så legger den ut :slight_smile: I tiden også nå som Funcom glemte å aktivere Denuvo på en av patchene sine.

3 Likes

Får la nobelprisvinneren tale i dag

The line it is drawn

The curse it is cast

The slow one now

Will later be fast

As the present now

Will later be past

The order is rapidly fadin’

And the first one now will later be last

For the times they are a-changin’

4 Likes
3 Likes
3 Likes

Usikker på hvorfor jeg digger denne, helt utenom min musikk stil, but I DIGG it.!

1 Like

https://youtu.be/DKL4X0PZz7M

3 Likes

kul musikk :wink:

blei heilt feil detta, hehe

1 Like

Advarsel: inneholder kick på hvert slag. Håper noen liker denne slags musikk her inne :slight_smile:

En nyere sak

Tar med et par jeg mener er klassikere som er ganske enkle å like selv om man ikke er interessert i denne type musikk:

1 Like


Kan ikke glemme

3 Likes
1 Like