Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Noen som liker cash, vel, her er den ukjente sønnen hans

1 Like

Anbefaler Ryan Adams om ingen har hørt på han før:)

3 Likes
1 Like

Er litt imponert over denne Sigrid!

4 Likes

Mange flinke norske jenter for tiden, sliter litt med å se de store talentene på guttesiden. (Sorry Kygo.)

2 Likes

Pink Floyd :heart:

2 Likes

Litt av problemet er at alle gutta skal bli den nesre Kygo, Katastrofe, Karpe Diem eller Tix. Det går i tropical house, rølpeteance, rap og russelåter. For all del bra for dem som liker sånt.

Det finnes imidlertid noen perler, synes nå jeg. Selv om det skal sies at de låtene her er henholdsvis to og fire år gamle.

Ser nå, mens jeg skriver dette innlegget, at du egentlig har helt rett… :joy:

4 Likes

Av og til kommer jeg inn i en world music-fase. Da er det lite som slår Tinariwen.

2 Likes

Det må være noe i vannet her borte. Denne dukket opp i youtubeforslagene mine i dag.

5 Likes
1 Like

Sven Vath LIVE fra Awakenings Festival akkurat nå! Deilig å høre på litt tung techno mens man ser Verium prisen når nye høyder :wink:

Tekno? Hey, denne tråden er for musikk, ikke data-(u)lyder :sweat_smile:

1 Like
1 Like
4 Likes

Haha. Hørte på disse for mange år sia. Har spilt i hardcoreband i 10 år, men riktignok ikke så intenst som Iwrestledabearonce :slight_smile:

2 Likes

Litt sånn feelingen av å være aksjonær i Funcom siste månadane

2 Likes

️🎶️🎶️🎶️🎶️🎶️🎶

2 Likes

Har helt dilla på denne sangen for tiden. I sommer skal jeg lære meg spansk og litt salsa :smile:

2 Likes

hahaha epic jeg har holdt på å skrive retur til alle despacito kommentarene dine i chatten @Nocturne…THIS IS HOW WE DO IT DOWN IN PUERTO RICO :smiley: tenkte du hadde det fra sangen :stuck_out_tongue:

1 Like