Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Haha, ja. Veldig catchy sang. Prøver å overtale kona til å ta salsa-timer med meg :smile:

1 Like

Pleier det ikke å være omvendt? :joy:

3 Likes
3 Likes
4 Likes

Stilig den der! Du må søke opp han som spiller Thunderstruck på sekkepipe med flammer :smiling_imp::+1::+1:

Foretrekker no originalen ja… Look at that boy go…

2 Likes

Ja helt enig! Har den og mange andre på dvd, og hele Let there be rock-live in Paris -79( hvor den der er fra) lagret på laptopen. Angus er Gud på gitar!

1 Like

AC/DC sviktar aldri! Må til det etter ein slik dag… :laughing:

1 Like

https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY :smirk:

4 Likes

Til ære for Mr. Ceesay…

1 Like

Feelgood-musikk med dachser i hovedrollen kan vel ikke være feil? Herlig! :notes: Ha en riktig god dag alle sammen!

5 Likes

Hallo Funcom, hører du?

5 Likes

En meget bra låt, på muligens det beste albumet fra tidenes band AC/DC :metal::smiling_imp::guitar:

1 Like

Powerage er min favoritt, men kudos for utmerket musikksmak! :grin:

2 Likes

Powerage er en litt “ukjent” perle fra Bon Scott-æraen, meget bra den og! Er forøvrig Ronald Belford Scotts periode jeg liker best, selv om Brian også er bra! :+1:

1 Like

Powerage, mener det, kanskje den beste plata noensinne. Ikke et svakt øyeblikk underveis whatsoever!

Brian er/var fantastisk, har sett ac/dc 11 gonger live… på kanten til flaut for en 30-åring :sweat_smile:

1 Like

Så de live i -09 på Valle Hovin. Kunne dø som en lykkelig mann etter det!

1 Like

Da har du ikke sett Rammstein live :grin:

4 Likes

Feiteste var vel at eg fikk bli med i ac/dc musikkvideo for eit par år sida. Reiste til London og berre satsa på å få være med. Dei var so kule at dei hadde satt av egen buss til slike som meg! Front row on Rock or Bust :heart_eyes:

6 Likes