Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store OLJE-tråden 🛢 1

Her kjøper eg meg canadiske oljeaksjer, så dundre olja i bakken…

1 Like

Er det nå olja er i ferd med å skyte fart mot 60 og ny topp for året @holmes ?

2 Likes

Den har vært nede innom mitt target i hvert fall, jeg har samme syn som tidligere.

2 Likes

47 :moneybag:Håper den skal videre

1 Like

Får helt sug i magan av olja sin berg og dalbane…

2 Likes

Noen spesiell grunn til at oljen setter fart idag?

OPEC møte

1 Like

Olje rally

2 Likes

Bikker vel over 50 idag da, blir ose fest idag

1 Like

Er det kommet positive ting fra opec nå?

Blir spennende om Opec ikke er enige. Da er det bare å shooooorte!

1 Like

Obligatorisk hjemmelekse for alle som følger oljen: 30 min med Torbjørn Kjus

Frist: 29. november :slight_smile:

Olje rally, kan bli en fin tid for oljebulls fremover tror jeg.

2 Likes

Dersom vi får en periode med stigende olje, noe som jo bør være mulig, så eg vil nok tre mer og mer over i oljerelatert igjen, men tror eg vil se Ann litt, og at det noe som kan vedvare.
DNO, bør jo være tilnærmet safe bet, mindre olje selskap har eg erfart at det kan være lurt å holde seg unna.
Eg vil se på detnor og Dno fremover ( etterhvert som alderen blir høyere, ser eg at " trygge havner" er bedre, enn hva håpet i smalcap kan være )

2 Likes

For ett år siden satt jeg med de samme tankene og dessverre (nå som fasiten ligger på bordet) falt valget på DNO, selv om jeg sikkert ikke ville økt like mye i DETNOR.

I et blue sky scenario tror jeg oppsiden til DNO er veldig stor, men ting tar tid og jeg tror det er mange slitne aksjonærer inne også. Manglende betalingsevne fra KRG, liten tro på oljeprisen, liten tiltro til ledelsen og IS tror jeg er det som har dratt kursen ned i det siste. Ledelsen har nok litt mer å bevise, men ellers er jo dette ting som ser ut til å bedre seg :slight_smile:

Hadde egentlig tenkt til å kjøpe litt mer om OPEC gikk for kutt, men ble litt avventende idag. Kanskje det bare blir enda en rask trade nå i forkant av betaling.

1 Like

Olja 52.2, er det litt motstand her mellom 52-53 før den evt kan krabbe videre?
Tror vi på 60 til juleribba skal inntas ?
Blir vertfall ett heftig rally i oljesektoren

1 Like

At børsen går i ATH i dag er det vel liten tvil om

4 Likes

Song raser også avgårde :frowning: Skulle vist bare 1 øre ned etter at emi aksjene kom.

1 Like

Hadde kjøptsordre på 0,16 for litt siden i Song og kom meg ikke inn… Ser ut til at det hadde lønnet seg å godtatt en-to øre høyere…

1 Like

Nå snakke vi olje!

Og jeg sitter pokker meg feil vei… jaja… kommer vel ned igjen…?

2 Likes