Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Alt for lite bacon og ost, er du på slanker’n eller :joy:

1 Like

Ikke øl, men en meget god Cava. Ble brukt som apetetif i bryllupet til prins Albert av Monaco da han giftet seg i 2011. (En annen årgang riktignok)

3 Likes

Cool flaske. Du får starte egen musserende tråd :slight_smile:

1 Like

Klarer ikke dy meg, dette digger jeg.
Blåskjell og reker i hvitløks smør. Drysser litt spekeskinke oppå og gratinerer det i ovnen. Damper blåskjellene i hvitvin og olivenolje og sjalottløk i 4 min først.

13 Likes

Skål! :beers:

3 Likes

Kom 5 min før stengetid til polet i Lillestrøm. Dette ble hurtigfangsten.

4 Likes

Var innom polet på aker brygge i dag. Ett stort pol med en fantastisk betjening. Dagens ølfangst.

8 Likes

Munkene vet hva de driver med. :ok_hand:

7 Likes

For de som bor i stavanger anbefaler jeg en tur innom Lervigs Canteen. Utsalget dems, mye bra øl der. Var innom å kjøpte litt diverse. På bildet er den nye “no worries” ( 0,5%) overraskende god).

5 Likes

Surøl i kveld.

4 Likes

Er det mange som er på untappd her, og er det laget en gruppe? :smiley:

1 Like

Det er ikke laget gruppe, såvidt jeg vet.

Veldig spendt på 500en

2 Likes

Den er ok, nøgne generelt er ok nå. Før var de veldig bra. 7fjell er nice!

1 Like

Helgens øl bilder fra meg. Hjemmebrygget Kinn - Vestkyst IPA og Hansa mango IPA - Skål! :metal:

10 Likes

Denne er giftig - 8 % sour dark ale:

4 Likes

Någon som druckit denna? :wink:

2 Likes

Det der er nesten bann grunn ass!

Kjøper folk virkelig det grapset der ? :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg kjøper ringnes lett og synes det er en god pilsner om jeg ønsker den type øl, selv om det er sjeldent. Men alle har forskjellige preferanser til forskjellige tider. For tiden har jeg fått dilla på belgiske trappist, nok en gang :drooling_face:

4 Likes

Prøv Ringnes Extra Gold og sammenlign med Ringnes Pilsner. Dette er det samme ølet, bare ikke vannet ut.

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Norge/Ringnes-Extra-Gold/p/1224802

1 Like