Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Anbefaler å ta turen samtidig som vårklassikerne i sykling arrangeres. Da snakker vi guttetur!

Skal vel helst serveres i tulipanglass, så det jeg har er ikke så halvgærent.

Det høres ut som skikkelig god stemning! Får vente til kompisgjengen blir ferdig som småbarnsforeldre, så blir det nok lettere å få til gutteturer igjen.

Noen ivrige brukere av Untappd her? Hadde vært ålreit med litt mer inspirasjonskilder der også

1 Like

Jeg er på Untappd. Ikke vært aktiv så lenge. 151 unike øl registrert. Drukket en del flere, men har ikke etterregistrert fra før jeg startet.

Jeg begynte med Untappd når det kom for mange år siden. Men var liten aktivitet og få andre kjente som brukte det, så da gav jeg opp til slutt. Begynte for fullt igjen for et par år siden eller noe. Litt kjedelig at jeg kasta inn håndkleet, mye snadder jeg ikke har fått sjekka inn. Men, heldigvis mye godt å prøve ut, og mer blir det!

Husker jeg prøvde denne en gang. 10.1% alc. Veldig tung! Dansk øl. Andre som har testet?

2 Likes

Ikke så veldig glad i Stout, men har smakt noen som har gitt mersmak, blant annet denne:

1 Like

Porter og stout har heller aldri helt vært min bane. Greit å prøve innimellom, men generelt syns jeg det blir veldig tungt og langdrygt å drikke. IPA og surøl :yum:

Da er vi to! IPA og surøl det går i her og. Surøl, den nye IPA’n!

Dess surere ølen er, jo lystigere blir jeg.

Hørte for øvrig noe om at Cervisiam skal åpne egen pub i Oslo i år? Det blir nok kjapt en tur inn da for min del!

Det stemmer. De åpner på Grønland, rett ved Basaren. Gleder meg selv!

Cervisiam er et av mine favorittbryggeri, sammen med Lindheim. Mye snasent surt!

Feiring av Omeros/trøst for Nano i form av jungle juice imperial IPA fra Cervisiam.

4 Likes

Den er fantastisk!

1 Like

Noen her som kan anbefale en god øl uten gjær? Nei, tuller ikke…:S
Iallefall noen tips?:slight_smile:

Tja, vet ikke om noen gode, men Budweiser regnes vel som “gjærfritt” siden den er filtrert og pasteurisert.

Det er nok ikke mange mikrobryggerier som mishandler ølet sitt på samme måte er jeg redd. :frowning:

Da får jeg sjekke ut Budweiser:) litt synd egentlig:)

Riktigt bra! Blev en sån för min del också ikväll :grinning::beer:

1 Like

Har du allergier, så bør du nok dobbeltsjekke om det faktisk stemmer, ikke ta det jeg sier for heeeelt fast fisk! :slight_smile:

Det skal sjekkes opp, fikk iallefall et nytt slag jeg kan ta en nærmere sjekk ut:)

Er det gjøren du reagerer på eller sulfiten som mange sliter med?

Dessverre gjæren.

1 Like