Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Fundamental tråd

Tenkte også det måtte være en feil, men hva med pdf som ligger ved meldingen?
https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=555905&attachmentId=234022&obsvc.item=1

Det må jo vere feil. om ein deler share capital på antal aksjer så blir svaret 3. Bør det ikkje vere 3 kr som er par value?

edit: kommafeil. Pålydande er 0,003 kr

1 Like

Riktig!

Ja, kommer sikkert en korreksjon av melding i morgen da i så fall…?

Så 375k nye til 0,003 oppfatter du som riktig :thinking:

0,003 du har en 0 for mye

Ser ut som de får dem for 0,003kr. Bare å gratulere. :partying_face::laughing:

OK, eg ser eg rota med tegnsettinga (såg ikkje at det var eit punktum og eit komma. Eg har ikkje skrive noko om aksjeprisen. Eg er enig med deg, og viss ein bruker korrekte tal, så blir 123299,037 ÷ 41099679 =0,003.

Så dei har fått kjøpe aksjer til pålydande verdi. Det er jo gullkanta. Får håpe og tru dei blir sittande med dei.

1 Like

Hadde sagt ja til lock-up ut livet!!!

1 Like

Har de ikke annonsert noen betingelser eller føringer for dette tidligere eller ifm generalforsamling? De har selvsagt regulert dette på en eller annen måte, men ikke sikkert de har lock-up.

Skjønte overhodet ikke denne meldingen så skrev en Mail til denne Erling Rasmussen. Svaret kommer vel her i morgen?

Lønn?

Desert Control AS – Share capital increase registered

Dette kan stemme ganske bra vil jeg tro.

ESGFIRE: What does the current situation look like with warrants /options outstanding?
Ole: All is disclosed, the only thing we have is this stock option for employees nothing besides that.

The holdup period for employees is most likely a 4-year restriction.

ESGFIRE: What is the Lockup period for current shareholders?
Ole : Primary insiders are on a 12-month lockup.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

8 Likes

DSRT: Desert Control announces deployment of the first LNC treatment for American soil

25 Likes

DSRT: CFO change at Desert Control

Litt merkelig syns jeg. Ettersom at han skrøt såppas av å jobbe for DSRT på kvartalsrapporten.
Han sitter forøvrig med 506k aksjer. Hva han gjør med de gjenstår å se :man_shrugging:

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Mawarid Desert Control LLC receives its business license and completes planned incorporation of the new sales and distribution company in Abu Dhabi

20 Likes