Kjøpte litt i går Hadde jo egentlig tenkt å holde meg vekke fra kjøpsknappen denne uken siden jeg regnet med dårlige tider på børsen…
I tillegg til at 505 games skal ha 33% av inntektene fra PD3 ( opptil $40mill ).
Om disse har egen discord ? Opp 9% i dag så tenkte jeg måtte finne ut hvorfor
Ikke bare Embracer som reduserer antall ansatte. DB skal redusere med 30% :
Asetto Corsa Evo er ute nå og startet på ca 25k spillere. Ligger som #1 på GTS med kun 58% positive reviews ( 93 reviews ). De har server/nettverksproblemer og det er grunnen til noen av de negative reviewene :
EDIT:
Har sett litt på hva folk klager på og ser det som går igjen er :
- Performance ( spesielt i VR )
- Nettverk/server problemer
- Problemer med å få startet spillet og ser ut som dette kan være relatert til antivirus
- Man må spille online for å få tilgang til alle bilene. Opprinnelig hadde man bare tilgang til 6 av 20 biler i offline modus men kom en patch i går kveld som gjorde alle bilene tilgjengelig offline.
- Diverse utfordringer med settings/UI
Ser de har kommet med en roadmap fram mot 1.0 release og blir interessant å se om de klarer å levere etter planen.
EDIT:
Ser ut som det fremdeles er problemer :
505 Games er publisher for WUCHANG: Fallen feathers som har release 24.juli . Ligger nå som #8 på steam så blir interessant å se hvordan det utvikler seg fram mot launch. Assetto Corsa har nok ikke hatt den launchen som DIB/505 Games ønsket seg så kanskje WUCHANG gjør det bedre ?
WUCHANG: Fallen Feathers Bride Boss Pre-Order Trailer (ESRB)
EDIT: Ser den ligger som #6 på GTS nå. Relativt sterkt og ser kursen er opp ca 9%
#6 på GTS så ser iallfall OK ut …
#1 på GTS og OK reviews for Wuchang. Synd de (foreløpig) ikke har truffet med Assetto Corsa Evo men ting kan kanskje se litt bedre ut når de kommer med multiplayer. Hvis Wuchang forsetter å selge og de får gang på AC Evo kan det bli bra.
DIB kom også med den trading update i går :
Peak på 114k spillere er OK men 2692 reviews og 19% positive er ikke akkurat det man vil se.
EDIT:
Ser ikke like dårlig ut hvis man kun ser på engelske reviews ( 53% positive ) men er vel kina som er hovedmarkedet her…
EDIT 2 :
Ser ut som om det mye klaging på performance
Ser slik ut.
3551 reviews nå og fremdeles nede på 19% positive
EDIT; 4379 reviews / 19 % positive
EDIT 2 :
Litt synd at performance ødelegger launchen :
EDIT: