Lykke til, erfaringen min har etterhvert blitt att selskapene med potensielle verdier i bakken, stort sett bare blir rør av eller at det vertfall trekkes så langt ut i tid at man selger å kommer seg videre lenge før det blir noe av.
Men at aksjen kan være interessant å trade i, kan nok være noe i, dersom dei rette meldingene tikker inn
14/12-2018 22:52:24: (ELE) Mandatory notification of trade
Javel ja, Grue kjøper aksjer av en venn, artig.
Ny artikkel om Element i DN:
Denne såpeoperaen er bare helt fantastisk
21/12-2018 14:42:57: (ELE) Disclosure of shares and rights to shares in Element ASA (“Element”) (flagging)
Håhå, det begynner å bli god underholdning dette. Det er mer et spørsmål om hvor lang tid det tar før svindleren rømmer landet på permanent basis.
Fyren er bosatt på Malta, så det har nok skjedd allerede…
Er helt sprøtt. Glad det ble med et par trades i denne. Klok av skade etter et tap i APCL. Er endel likheter: bittesmå high risk selskap som ofte ender med buken opp
27/12-2018 08:25:00: (ELE) Mandatory notification of trade
27/12-2018 08:35:00: (ELE) Element ASA: Innkalling til ekstraordinær generalforsamling 25. Januar 2019
27/12-2018 08:36:00: (ELE) Element ASA: Thomas Christensen innstilles som ny styreleder
Løsning med revisor og ny styreformann på plass, kan ele klatre igjen da ?
Eg tar sjangsen og har tatt en pott, spørsmålet er om det ble på topp
28/12-2018 08:00:47: (ELE) Transfer of shares
Kan ikke se hvordan de skal klare å finansiere firmaet eller marroco avatalen uten å forlenge dødslånet fra ABO etter transje 3. Alternativet er en emisjon, noe som også vil legge press på kursen.
Årets svindel. Burde vært tatt av børs.
Ele er eneste av mine lodd eg er i pluss, det må da nesten være en beskrivelse av meg som aksjespekulant og mitt ferdighetsnivå
Eg tenker da på ele som jalla og børsens største tulleselskap
Ut av ele idag med en liten gevinst, kjøpt afrikabrev for gryna
Ser det er kroken på døra for Lavo TV nå. De skylder på “dødsspirallån” fra ABO.
I tillegg forbyr nå Oslo børs tilsvarende avtaler for nye selskaper:
Håper at ELE klarer å komme seg helskinnet ut av sin låneavtale med ABO…