ELEMENT ASA: PROTOKOLL FRA EKSTRAORDINÆR GENERALFORSAMLING
Ganske solid oms til ele og være idag, etter en solid oppgang i går.
Noe spenning knyttet til det eller det noen som trikser seg ut ?
Press release: Regarding letter from EHGOSF
Ele neste aksje ut med russiske prosenter ?
Mcap lik null og fremdlrtbart underskudd, litt som thin ?
Noen som følger med ?
Hva med spiralen ?
Wtf… Opp til 3 kr igjen? Var ikke denne nede på krona?
Har den i aksje NM, men tør ikke i virkeligheten.
Ele i farta, denne skulle potensial til noen kraftige prosenter
Ett foreløpig ja på denne
Du traff veldig nice på denne. Jeg er desverre allergisk mot slike aksjer etter tapet i APCL men får bare gratulere
Eg er ikke like risiko pervers som eg var om vi går ett par år tilbake, sånn at når eg tar inntog i desse jalla casene, så er det ikke med hundrevis av tusen kronere som legges på bordet, sånn at selv om det enkelte ganger blir bra med prosent, så er det ikke det samme som at det blir fete gevinster i kroner, men litt blir det når en skje legger på seg over en krone fra inngangen som eg forøvrig også tok i NM som ser ut til og redde meg der.
Ele er en aksje med særs lav mcap og lite aksjer i, samtidig som når det er en del tradere som følger den, så valgte eg å håpe på at flere etterhvert ville dra seg inn for å håpe på samme prosenter som vi har sett både i napa, thin og plt for og nevne noen
Om noen tok imot ele tipset mitt for tre dager siden på under 3kr, så kan is sendes i posten som takk
Ut på 5,80 tallet og en grei trade fra 2,8
Ett sinnsykt volum i denne nå, man lurer jo altid på om det ruleres mellom tradere eller om det evt lastet av smarte penger
Ele ta nye steg mot slutten av dagen da ?
Hva er egentlig grunnen til denne oppgangen?
Veit ikke, eg er inne igjen på 6kr, blei tygget sinnsykt med aksjer der, tynt oppover igjen, eg tror ikke vi har sett dagen topp enda
Som sagt,ny høy
Måtte le litt da smarte penger ble nevnt her i en ELE tråd…
Flott om folk klarer å gjøre en trade her, bare husk at fundamentalt så er selskapet INGENTING! Et pengesluk med fiffige påfunn for å lure stadig mer penger ut av aksjonærer…