Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Jeg lener meg veldig på at insidere har kjøpt på stadig høyere kurser. Det er det største kjøpssignalet for meg

Det blir jo veldig spennende med morgendagens liste, håper på litt interessante bevegelser der med tanke på volumene som etterhvert skal vises

Stilt og rolig menst aksjen tutler seg oppover :ok_hand:

2 Likes

Tenkte denne fra XtraInvestor var verdt å dele her:

Takk for interessen du viser DLTx

Driften av vår Filecoin storage provider er godt i gang, mottar FIL rewards, og vi forventer å nå vårt utalte mål om å årlig legge til ca. 31 PiB til Filecoin nettverket over de neste fire årene. Når hjemmesiden er ferdig utviklet vil den inneholde link slik at alle kan følge utviklingen av bl.a. rewards og power growth. Vi jobber hardt med dette nå og håper på litt tålmodighet til denne er klar

Fortsatt fin dag,

Med vennlig hilsen / Best regards

Roger Lund
VP, Strategy
DLT ASA

2 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/542053

Filcoin med en heftig reise til over 115 , den har korrigert ned ig etter en tur ned på 70 så ser den ut til å bli liggende rundt 85-93, inen flott stigende trend.
Det gir dltx en flott inntjening

2 Likes

11kr, er jo litt digg det da, en spennende høst her🥂

3 Likes

Ja tror det kan bli en veldig spennende høst om krypto holder seg noe lunde. Her har ballet såvidt startet!

1 Like

Vanvittig sterkt volum og kjøperside, dumpene ble tatt godt i mot.

Får håpe det dukker opp noen navn på listen og ikke bare ulike nominee-kontoer.

God helg!

2 Likes
3 Likes

Filcoin ligger perfekt til langs bunnlinja i trendkanalen nå gjennom helgen, tørr vi spå en ny reise mot 90-100 til ukestart da mon tro ?

1 Like

Svært lite interessant på listene, herjes fortsatt godt med av tradere.

Nettsiden burde snart være på plass slik at vi kan få følge utviklingen på de underliggende verdiene.

2 Likes

BTC over 47k, Filecoin 85 og HBAR med ny ATH. Det begynner å bli penger av HBAR!
Foreløpig har de bare i overkant av 800k, men vil motta ytterligere 4.5 mill HBAR.

2 Likes

Noen som vet P/E på aksjen? Tipper den er sykt lav i forhold til sånne grønne luftslott o.l.
Jeg tror det vi er med på nå er en sjelden mulighet

Grove inn i DLT med 320k igjennom ØRN AS, og Filecoin over 90.

Kan skape litt oppmerksomhet.

1 Like

Han har jo vert flink, så sillert mangen som løper etter han

Blir bra når Grove slsi presentere dltx i finansavisenen, slik hab har gjort med andre case.
Noen som har sett noke fra på Twitter eller noe annet om inngangen her ?

Ikke sett noe fra han på Twitter. Hadde vært interessant hvis noen hadde strukket en hånd ut å hørt hva han tenker om DLTX.

Grove har økt med ytterligere 30.000 aksjer.

Grove er bull DLT, Han tror ikke folk har skjønt caset enda. Forhåpentligvis kan han opplyse om det:)

1 Like