Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Dno

Redder en ellers rød portis… igjen :stuck_out_tongue:

Stang ut på motstand. Retest nå:-)

Hvor er neste sperre? Smalt godt gjennom nå :chart_with_upwards_trend:

12,99…

RSI indikerer at instrumentet er overkjøpt - hvilket kan fører til gevinstsikring. komme vi oss over 13 i dag (close)… da blir jeg veldig veldig glad.

image

1 Like

DNO Receives 10 Awards in Norway’s APA Licensing Round

2 Likes

Høye oljepriser slår hardt på oljeselskapene. Tirsdag er Carnegie-analytiker Oddvar Bjørgan ute med en ny kjøpsanbefaling på DNO. Han øker kursmålet fra 13,50 til 14. På børsen skyter DNO-aksjen i været, og var opp 8 prosent i tidlig handel tirsdag.
Langt mer optimistisk er imidlertid Pareto-analytiker Tom Kristiansen. Han hadde tidligere et kursmål på 16 kroner, men øker nå til hele 18 kroner i en ny analyse. Anbefalingen er selvfølgelig kjøp også herfra.

På tide DnB øker sitt latterlige kursmål på 7kr

Har bedt dem om det - revurdere analysen påbakgrunn av at den er snart ett år gammel… forventer dog ikke noe. DnB er meget moderat og konservativ etter mitt syn.

ser ut som vi skal opp å teste motstand igjen. DNO er sterk nå

1 Like

Med mot reisen til 18kr.
Kjøpt ved åpning idag.

1 Like

Og buen spennes

Oslo Børs – DNO ASA – Received application for listing of bonds

Ser oljen er stigene på tross av 1,4MB build crude i USA. Nok til å få oss over 13 i dag?

Approval of Prospectus and Commencement of Trading: 7.875 Percent Senior Unsecured USD 400 Million Bonds

Vet du hva denne bonds saken er?

Nei. Sett i lys av tildelinger i Nordsjøen kanskje mot virksomheten der. Det er bare spekulasjon

dette er vel det samne obligasjonslånet på 400M USD de allerede har, men som nå kan handles på børs om jeg forstår rett

1 Like

Interessant. Noen har kjøpt slike børsnotere bond?

Stang ut 13, ny test med sterk olje

Jupp. Solge unna 1/4 på 12,98. greit å ha litt krutt i morgen om FED skaper dårlig steming