Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Dno

Kjøper igjen:) flott med trading muligheter:)

Kurdistan: Avtale med Irak om å gjenoppta oljeeksport

Ingen olje strømmer i ledningene enda. Dette kan ta tid. Betydelig forhøyet risiko i mine øyne.

2 Likes

Jeg sliter med å skjønne hvordan kursen holdt seg i dag. Så lenge rørledningen står stille er det skyhøy risiko i DNO, kursen burde være nede på nivået vi så før avtalen ble meldt i helga i starten av april.

2 Likes

Tenker akkurat det samme. Jeg solgte meg ut umiddelbart imorges.

Q1 2023 Trading Update and Invitation to Earnings Call

Notice of Annual General Meeting 2023

Revised Timing of Q1 2023 Earnings Call

DNO Reports First Quarter 2023 Results, Scales Back Kurdistan Spend

Key Information Relating to Cash Dividend

DNO Shares Traded Ex-Dividend

DNO Annual General Meeting Held; All Resolutions Passed by Shareholders

Mandatory Notification of Trade

Mandatory Notification of Trade

DNO bør ha gode akkumuleringstider nå.
like for oppstart av rørlinja Kurdistan-Tyrkia pånytt. Er vel måte på hvor lenge Tyrkia kan bremse eksporten. Så tapper de jo penger på manglende oljeeksporten.

1 Like

Norway logs largest hydrocarbon discovery in 10 years

3 Likes

DNO melder om mulig rekordfunn i Nordsjøen: – Største på 10 år – E24 Endelig noe skikkelig posetivt for DNO med flott finn i Nordsjøen. Krysser fingrene for at rørlinja Turkiet starter opp pånytt, som neste posetive løft.

4 Likes

Noen analyser som må oppdateres…

Snakk om flaks - det er det jo nesten alltid snakk om, men likevel. PL1148 er fra TFO2021 med borestart 16. juni i år. Oddfjell og riggen deepsea Yantai som stod for drill, hvor en brønnbanene ble avsluttet 12. juni. for deretter å bevege seg videre til funnet i dag. PUD for PL1148 under arbeid med frist 11. mars 27

https://factpages.npd.no/nb-no/licence/pageview/all/38723893

2 Likes

SB1M øker kursmål til 16 (15) i dag.

Q2 2023 Trading Update and Invitation to Earnings Call