Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Dno

DNO ASA: FAPE01 bond buyback

DNO Updates Baeshiqa Testing

1 Like

Endelig, satser på kursen endelig skyter oppover :blush:

Må snart få solgt og kommet meg over i funcom igjen før Dune oppgangen :+1:t2:

Det blir ikke små tall når vi får første estimat om antall fat herfra :+1:

1 Like

DNO Increases North Sea Financing Facilities

DNO følger Brent omtrent slavisk. Nå er Brent i stigende trend og på vei opp. I tillegg kom det melding om nytt funn og sikring av finansiering. Tipper godt over 12 til uken. Håper på 14.

5 Likes

Olja opp, DNO ned., Whats going on?

Godt langsiktig kjøp? men du må tåle å bli ristet godt i før veien opp starter. T50 har akkumulert heftig siste ukene. samtidig med at kursen har gått ned og olja opp. Godt gjort. kort sagt masse frykt for hvor langt ned den går.

1 Like

11,42 i snitt, må kanskje ha en runde til når den tegner bunnen. Ser ut som det litt støtte på 9,9-10

gjorde et dårlig valg på 12. solgt på sl. venter nå på livstegn

Jeg kastet kortene avventer inngang igjen. Shorterer og naked short herjer aksjen, men snart snur det. Tror ikke vi ser 8-tallet denne gang

DNO ASA: FAPE01 bond buyback

DNB har kursmål på 18kr, oljen er noenlunde lik som i september. PE er latterlig lav, utbytte på 40øre i 2019. Er det bekymring for at Trump skal trekke støtten til Kurdistan som utgjør forskjellen eller hva holder DNO nede?

2 Likes

Enig med deg, dette er vel en av de billigste aksjene nå. Kursmål for denne aksjen er vel litt relativt etter hvem som analyserer. Anbefaler denne podcasten fra Pareto , her operer de med 22 og har sett andre som ligger ennå høyere.

Å herregud, det er jo verdens største HS… Håper den får en sprint opp så, jeg kan komme meg ut

Financial calendar

Det skal skje svært mye vondt før DNO er et dårlig kjøp på 10 kr.

4 Likes

Pareto har target 21 kr og tok den inn i modellporteføljen sin 1.12

DNO – BUY, TP NOK 21 (upside to target: 100%)
With a track-record of more then three years with regular export payments, a monthly budget surplus and improved relations
with Baghdad, exposure to Kurdistan looks increasingly favorable given the regions vast oil resources and very low production
costs. Still, the largest producer DNO trades at the low-end of its historical pricing range. Buying DNO at P/NAV 0.5x (Brent USD
65/bbl LT) with a FCF yield of >20% has been a highly profitable strategy in recent years and we think this time is no different.

2 Likes

GENEL:KRG VIL BETALE FOR OLJEPRODUKSJON I AUG OG SEP I JAN 2020

Oslo (TDN Direkt): Genel Energy har blitt informert av naturressursdepartementet til selvstyremyndighetene i kurdistanregionen i Irak (KRG) at betalinger for oljeproduksjonen i august og september, som forfalt i november og desember, vil bli betalt i januar 2020.

Det melder selskapet torsdag.

TDN Direkt finans@tdn.no

TDN Direkt, +47 21 95 60 70

DNO bryter muligens nedtrenden i dag

3 Likes