Diskusjon Triggere Porteføljer AksjonÌrlister

DOF ASA (DOF) 🚢

DOF Group ASA - Key information relating to proposed cash dividend

DOF Group ASA - Contract award for Skandi Achiever and extension for Skandi Salvador

1 Like

Hvor stĂĽr det 3 kroner kvartalet? Trodde det var 3 kr ĂĽrlig? Utbytte som kommer nĂĽ er for 2024.

Korrekt at utbytte som kommer nĂĽ er basert pĂĽ 2024. De har signalisert og snakket om kvartalsvise utbytter fremover og det blir nevnt at det er snakk om flere utbytter basert pĂĽ 2024.

Men ingenting som er bekreftet enda.

2 Likes

DOF Group ASA - Invitation to presentation of Q1 2025 results

DOF Group ASA - Information regarding proposed limitation in the Company’s option program

DOF Group ASA - Financial Report for 1st quarter 2025

Kjapp take pĂĽ Dofg her pĂĽ morgenkvisten:

https://bettingnorway.com/dof-group-q1-2025-noen-betraktninger/

1 Like

Kraftig resultathopp for Dof – varsler første utbytte i juni

1 Like

@pdx litt rot her i de nyhetene nĂĽ

1 Like

titter litt pĂĽ det viktige forf alle selskaper,-Cashflow!

de tjente drøy 300 millioner(i NOK) i netto kontantstrøm,og betaler ut svimlende 770 millioner i utbytte.
dof 1

ja,det er fine tall i forhold til Q1 2024…

dof 2

men ser også gjelden stiger igjen…(hovedsakeligt for å starte opp “DOF Denmark” flåten)

dof 3

interessant case,men avventer litt til :thinking: da de nylig har gjennomgĂĽtt en restrukturering av gjeld,-kan samme situasjon oppstĂĽ?

2 Likes

Viktigste jeg mener nĂĽr det kommer til generelt shipping (offshore er ikke helt shipping, men mye likt) er ordreboken.

Pdd er jo inntjening veldig høy. Sü lenge ratene vedvarer vil offshore sektoren gjøre det bra fremover. Nybyggene har tatt seg litt opp men ikke nok til at det kommer til ü redusere ratene noe voldsomt fremover. Sü er jo mye av kapasiteten til verftene opptatt dermed er det begrenset hvor mye mer skip det kan komme pü markedet de neste 2-3 ürene.

Personlig kommer jeg nok til ĂĽ beholde mine aksjer minst 1 ĂĽr om ikke lengre. Fremtidsutsiktene ang. Hele oljebransjen er litt sĂĽ som sĂĽ, sĂĽ er vel eneste jeg ser pĂĽ som negativt.

2 Likes

DOF Group ASA - Disclosure of voting rights at annual general meeting

Mandatory notification of trade - Large shareholder notification

Børsmygg til himmels pü positiv Oslo Børs

DOF Group ASA - Four long-term AHTS contracts in Brazil

4 Likes

DOF Group ASA - Minutes form the annual general meeting

DOF Group ASA - Ex dividend USD 0.30 today

DOF Group ASA - Contract extension for Skandi Cutter

2 Likes

DOF Group ASA - Project awards for Skandi Inventor