Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EAM Solar (EAM)

Ser slik ut. Spørsmålet er hvor langt ned i pris han er villig til å selge. Må vel snart nærme seg en bunn.

Spiller stige spillet her. Rykk tilbake til start. Håper den kommer ned på 7 tallet igjen så man kan laste

Jeg kjøpte meg inn igjen uavhengig. Jeg tror ikke vi har sett siste EAM byks.

1 Like

Har vel falt fra 26-27kr til rundt 13kr på ett par uker. Burde snart være duket for ny opptur. Satser på at støtten rundt 12kr holder, og at Sundt ikke vil selge lavere.

Hvis Sundt sitter på mer innsikt enn resten av markedet er det jo beklagelig for markedets integritet. Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor de selger etter alle disse årene. Var jo tross alt i 40 kroner i 2019.

Jeg vil si det er naivt å tro at de store investorene ikke sitter på eller får kurs drivende info og eller mer detaljert bilde fra selskapet før små sparere.
I tillegg har de midler til å få bedre innsikt på andre måter. Være seg konsultasjon fra advokater, leger i farma etc. Jeg hadde vertfall fyrt av en del høvdinger om jeg satsa ti talls milloner på enkelt aksjer

Sundt kan da ikke sitte på info ang hva utfallet blir av rettssakene da endelig dom ikke er fastsatt. Når høyesterett formulerer seg som dette ( “On the fraud of EAM, the supreme court concluded that the evidenced withholding of essential information during contractual negotiations constitutes a contractual fraud.”), virker det å vippe i favør EAM. Så Sundt tar nok ned risiko, men tviler han selger rubbel og bit. For det er oppsiden for stor.

1 Like

Tenkte mer på den bunnskrapte kassen til EAM, har vel 3-4 mill i cash. Er vel fare for en emisjon her.

:rocket::rocket::rocket::rocket:

Hva tenker du om UBI leasing saken som pågår?

Financial calendar

1 Like

Jeg tror det blir FOMO rally imorgen.

1 Like

Hvorfor det ?

EAM - Disclosure of large shareholding

Kommer første hint om hvor dette går i morgen?

EAM Solar ASA: Legal status update Milan arbitration proceedings

1 Like

Flaggemelding

Flaggemelding fra Nordnet AB

Disclosure of large shareholding