Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EAM Solar (EAM)

you mean notice as to proposals to the agenda of GM?

Veldig bra!
Aksjonærkomiteen leverer solid.

1 Like

Innkalling til ordinær generalforsamling i EAM Solar ASA

I know that’s Energia and not Jakobsen! But here is a difficult question → why sell massively and cheaply less than a month before the court decision!? May be you can answer that?

Innkalling til ordinær generalforsamling i EAM Solar ASA

Resistance around 8.6 has been broken! Where is the next stop? How low can the course fall?

EAM Solar ASA: Anke av voldgiftsdom

EAM Solar ASA: Appeal of Arbitration Award

What do you think, will the course rise after the GM (on 27.06) and till the court decision (04.07)?

EAM Solar ASA: Informasjon om planlagt utstedelse av aksjonærlån

is this 20% per annum a good bargain nowadays?

Why such a buying euphoria? Everybody wants to participate in the bond issue?

when shall we know was the subscription of bonds successful or not?

EAM Solar ASA: Protokoll fra ordinær generalforsamling EAM Solar ASA 27. Juni 2024

EAM Solar ASA: Protokoll fra ordinær generalforsamling EAM Solar ASA 27. Juni 2024

EAM Solar ASA: Tegningsdokument for deltagelse i aksjonærlån

Informasjon fra et annet forum som kan være aktuelt.
(det er ikke meg)

Da har jeg ringt Fearnleys for å sjekke :

1. Det stemmer Lei nummer skal en IKKE ha som privatperson.

2. Det trengs heller ikke KID nummer på innbetalingen. Fearnley sa at de ser hvor innbetalingen kommer fra.
    så da skulle det være i orden for utfylling. Lykke til alle sammen :slight_smile: Da har jeg betalt summen! Tegnet meg for 33 % mer enn opprinnelig tenkt, så håper vi når målet.

4 Likes

when shall we know whether the subscription of bonds was successful or not?

Hva med hvis jeg ville sende penger fra min samboer sin konto nummer? Hvordan kan de vite at pengene kommer fra meg.

jeg sendte epost til dem og de ba meg skrive navnet mitt på betalingen. Jeg valgte å legge til “for lån til EAM”