Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EAM Solar (EAM)

Hjelp! Nå rømmer største seriøse aktør EAM.
Hva betyr det at Canica selger?

Innkalling til informasjonsmøte for aksjonærer mandag 28. oktober kl: 18:30 CET

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES PLACED IN RECOVERY BOX AND PENALTY BENCH

Det kalles herved inn til et informasjonsmøte for aksjonærene i EAM Solar AS, mandag 28. oktober kl 18:30 til 19:30 CET. Informasjonsmøte vil bli avholdt som en videokonferanse via Zoom (se vedlagt lenke).

Formålet med informasjonsmøtet er å gi selskapets aksjonærer en gjennomgang av rapporten for 3. kvartal 2024 samt annen informasjon i forbindelse med selskapets pågående egenkapitalutvidelse.

Informasjonsmateriale til møtet blir publisert før møtet i separat børsmelding mandag 28. oktober

Videokonferanse zoom møte-ID: 823 6160 0019

Link: Launch Meeting - Zoom

Hadde jeg fulgt mine egne antagelser, hadde jeg tjent mye. Nå ned 44% siden jeg postet og kursen var 3.47.

Hvor shorter du denne?

Jeg forsøkte ikke å shorte den, og har heller ikke undersøkt. Så jeg vet ikke. Er det ingen aksjer til utlån? Jeg er ikke så aktiv for tiden. Følger mest med fra utsiden (ikke innlogget meglerkonto). Skal bli aktiv igjen snart håper jeg.

Presentasjon til dagens informasjonsmøte i EAM Solar AS kl 18:30

17:46|Kimmo Risbakken
Nesten totalutvanning i EAM Solar
I en oppdatering fra EAM Solar om den kommende fortrinnsrettsemisjonen opplyses det at emisjonen kan medføre utvanning av dagens aksjonærer på 93,5 til 97,3 prosent.

Det til tross for at det kun skal hentes inn mellom ti og 25 millioner kroner. Men med en tegningskurs på kun ti øre, må det trykkes en god del nye aksjer – og det forklarer også den potensielle utvanningen av aksjonærer som eventuelt ikke deltar i kapitalinnhentingen.

1 Like

Pressemelding: Akhmerov har levert arrestbegjæring til Oslo Tingrett mot EAM

Påminnelse om tegningsfrist for egenkapitalutvidelsen i morgen kl 08:00

• Krav om arrest mot EAM Solar

14:38

Kjetil Malkenes Hovland

DEL

Igor Akhmerov har levert en arrestbegjæring mot EAM Solar til Oslo tingrett, skriver EAM Solar i en melding.

EAM Solar bestrider kravet.

Akhmerov er tidligere daglig leder i Avelar-gruppen og Aveleos, som er EAM Solars motparter i en tidligere sak i Italia, oppgir selskapet.

Ifølge EAM Solar grunngir Akhmerovs norske prosessfullmektig arrestkravet i et mulig sivilt krav om dekning av blant annet saksomkostninger som Akhmerov har hatt i forbindelse med en pågående straffesak i Italia.

«EAM bestrider Akhmerovs krav da det hverken foreligger ansvarsgrunnlag eller årsakssammenheng», skriver selskapet.

«På denne bakgrunn bestrider EAM kravet i sin helhet og et eventuelt grunnlag for en arrest», skriver EAM Solar…

Egenkapitalutvidelse

Ex-Dato 31.10.2024

Shareholding disclosure - Nordnet AB (publ)

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES PLACED IN RECOVERY BOX AND PENALTY BENCH

Tegning og tildeling i egenkapitalutvidelsen i EAM Solar AS

Flagging