Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Sterk motstand på 3.70-3.80. Er trippel topp nå. Fibb. lagt inn.

image

1 Like
2 Likes

Jeg hadde aldri, aldri klart å forholde meg så rolig som gjestene til Hegnarr gjør i studio. For et troll han er. Snakker så nedlatende. Jeg kjenner jeg blir forbanna på Cecilies vegne… :neutral_face:

3 Likes

Samtidig er Trygve Hegnar, TRYGVE HEGNAR. (Fyren som eier forumet du bruker HVER DAG) Han er den han… enig at det ikke hadde gått like bra om jeg satt i studio som gjest selv :joy:. De som ser på Hegnartv vet hvem han er å har nok litt av samme oppfatning som deg.

Hehe, jo, har sett Hegnar TV før så vet hvordan han er men det finnes noe som heter folkeskikk!

Forøvrig ikke vært på HO forumet på veldig, veldig lang tid.

I slutten av intervjuet sier hun at ELEMENT ikke tjener noe på Tokensalget. Noen andre som fikk det med seg? :sleepy:

1 Like

Det er feil, planen til til Element er forhåndssalg som en delfinansiering av gruvedrift. Slik jeg har forstått det

Trodde også det men hør siste del av intervjuet. Vet vi også hva fordelingsnøkkelen mellom Harmony Chain og ELEMENT er?

Vil andre gruveselskaper som ønsker å benytte nickel eller iron måtte betale en lisensavgift til element eller kan de opprette disse to råvarene på en annen plattform?

Det har jeg også tenkt på. Jeg håper de sikrer seg IP rights og ikke bare sitter med et engangsbeløp som de må dele med Harmonychain.

Alle kan jo utstede tokens, fordelen med å bruke noe eksisterende er jo likevel at man sparer store kostnader på utvikling og markedsføring :slight_smile:

image

Så lenge de fortsetter å trekke transjene vil aksjen korrigere ned. Bear-flagget jeg tegnet opp over fikk jo confirmation også nå på denne meldingen. Merkelig med det. Det kommer mer draw-downs også:

Blue Ocean will, based on the convertible loan, warrants and share lending, hold rights to 7,277,776 new shares in Element, equal to 12.11% of the registered share capital.

Da kommer det vel totalt 10 stk da, så sikkert god tid til og tine inngang, tror på kurser godt nede på 2 tallet

Tja, men i avtalen ligger det muligheter for 10, så da kan vel det gjøres nye «avtaler» om flere trekk ?
For meg virker det som om det er sanyneleg

betydningen av disse transaksjonene er å anse for å være veldig overdrevet. Dette fordi markedet kan spise disse aksjene iløpet av noen dager. Samtidig kjøper jeg meg gjerne inn igjen på 2-tallet :smirk:

Kjøper på 2 jeg og, støtte rundt 2.50 ref chart jeg postet over.

2 Likes

trenger bare å få apcl over 3kr først :blush:

1 Like

Trenger å få APCL over 6! :joy:

2 Likes

Spent på å se hvor denne ender opp når dette transjestyret er ferdig…

ELE:BLUE OCEAN KONVERTERT LÅN TIL 5,5M AKSJER, SOLGT 3,2M AKSJER

15:16
Oslo (TDN Direkt): Blue Ocean Advisors har konvertert to transjer i det konvertible lånet til Element på 10 millioner kroner til 5,5 millioner aksjer i selskapet. Deretter har Blue Ocean solgt 3,23 millioner aksjer i selskapet.

Det skriver Element i en børsmelding tirsdag.

Blue Ocean har nå rettigheter til 7,28 millioner aksjer i selskapet, tilsvarende 12,11 prosent.

De kan altså trekke 5 transjer til enda?

Usikker på hvor mangen som er trekt, men var vel 10 i avtalen, så noen fler er det.
Blue ocean har jo her gjort en fantastisk avtale, lettvinte penger for dei dette, det blir som om en emisjon Blue kan konventere aksjer å selge til langt høyere kurs, og markedet svelger aksjene lett unna, blir jo nesten som kreditt ordningen Funcom hadde med ya.
Personlig tror eg det er smart å holde seg unna, til kontventetingen er over

Jeg støtter deg litt i dette ref: vi har sett kursfall hver gang de har konvertert.
Jeg håper å kunne kjøpe ned på 2-tallet igjen. Jeg har regnet at det er ca. 5 transjer igjen.

1 Like