Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Ikke sikkert det blir trekt flere transcher. De var garantert 5 trekk,noe som nå er historie. De 5 siste er det ELE som råder over hvorvidt de vil benytte seg av dem eller ikke. Med rette meldingen vil ELE gå russiske prosenter opp.

Legger inn en triggerliste fra HO:

Vi kan forvente at følgende bli meldt fremover i følge de opplysninger vi pr i dag sitter med og det som er levert av selskapet selv:

(01) Melding om at BO er helt ute gjennom å ha solgt de resterende aksjen noe som er forventet å kunne skje en av de nærmeste dagene.

(02) En oppdatering i fra selskapet om den kryptotekniske progresjonen i Estland.

(03) En oppdatering fra selskapet om valg av kryptobørs.

(04) Melding om ferdigstillelse av Whitepaper.

(05) Melding om utstedelse av den første token.

(06) Presentasjon av ELE på beste sendetid hos FOX Business Channel for titalls millioner av seere tidlig på nyåret - noe som sannsynligvis vil føre til økt internasjonal investorinteresse.

(07) Melding om gjennomføring av ICO (Initial Coin Offering)

(08) Melding om resultatet av ICO

(09) Melding om inngåelse av alternativ rentefri finansiering som ikke vil være utvannende slik transjene er.

(10) Melding om ytterligere oppkjøp i Ambershaw.

(11) Melding om endelig oppkjøp i Ambershaw - mao, 51% eierskap som også inkluderer LHR (Legacy Hill Resourcers)

http://legacyhillresources.com/

(12) En oppdatering på produksjon/leveranse av pellets (Ambershaw).

http://ambershaw.ca/news

(13) En oppdatering av status (Mindoro) på Filipinene.

Ikke sikkert det er smart å vente på 10% nedgang. Oppsiden kan derimot være formidabel.

Uansett valg, GOD JUL OG GODT NYTTÅR TIL ALLE :santa:

2 Likes

Det blir sagt om så mangen aksjer, Apcl skulle og gjøre alle rike, er ikke så sikker på om alle aksjonærene det har julestemning.
Aksjene som så har potensiel oppside, har som regel en enorm risiko.

Men for al del, kan være ele går til himmels, for min del, ventet eg å seg om den ikke blir billigere

3 Likes

Valgte å ta tapet på 160k av skattemessige årsaker. ELE fremstår som bingo for meg. Kjøper kanskje om den kommer ned mot 2 blank.

Woot!? Hvorfor? Jeg tror denne kan sprette 100% opp ila. 2018. Men ja, det er en del risiko i papiret. Kan fort også gå til krona om token sale ikke er bra.

Kjøpte du på over 3,8 da eller den har jo vær oppe i 3,6 idag og om du tok 160k i?

Det er ikke helt riktig - de har 4,027,776 warrants som de kan konvertere til aksjer og selge. Det kommer de til å gjøre.

Har sittet i mange år (ITX). Snitt på godt over 9 kr…

1 Like

Ah, OK. Skjønner. Jeg kjenner ikke selskapet eller historikk men ser jo kursen har gått en vei. Jeg tror som @Kronn vi har et nytt APCL her. Dvs. det er mange som kommer inn pga. krypto-hype. Men også mange som vil kaste kortene om kryptohypen dør ut.

1 Like

Merkelig at ikke Ele faller mere idag eller ?
Alt av krypto er jo ned 20-30%

Element har da egentlig ingen tilknytning til nåværende kryptoboble, der de aller fleste valutaene ikke prises etter noen underliggende materielle verdier. De fleste kan nok være enige om at blockchain som teknologi har mye for seg, og det er nok ikke manglende tro på dette som får markedet til å stupe i dag, men heller at litt for mange putter penger i noe de ikke vet hva er.

Jeg hadde også forventet mer fall i ELE men de har ikke utstedt tokens enda. Det mest kritiske for selskapet blir under ICOen. Og norske myndigheter vil vel ikke uten videre godkjenne denne?

Det kommer, vi får nok under 3kr etterhvert :+1:

Trader denne for parkometerpenger.
Kom meg ut i siste liten idag. Tror den ryker ned på 2.5/6 neste uke.

2 Likes

ELE0ELE

2 Likes

Know what you own!

Skjønner du fullt ut hva de driver med?

– Nei. Det er ikke godt å skjønne for noen.

3 Likes

La spesielt merke til den uttalelsen

denne forsetter å stige, solgte dessverre for noen dager siden i håp om å kjøpte tilbake lavere. Noe som har slått feil hittil. :slight_smile:

2 Likes

Ele ble ett eksempel på at man burde sittet i ro, istedenfor og trade seg bort, men så lenge vi hr tjent på tradene våres, som eg har ett inntrykk av at flere av oss her på forumet har gjort, så får det være bra :+1:

Okei, måtte ta til takke med å bite i det sure eplet :green_apple:

1 Like