Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Hadde kjøp på på 3,41 idag. Kom ikke inn :roll_eyes:

2 Likes

Phoooo, kjipt for din del. Håper du får får kjøpet deg inn etterhvert. Endte selv opp med å kjøpe meg tilbake 20% oppover. Dette fordi jeg tror caset er bra.

Har tradet mellom 3,21/3,39 og 3,41/3,51 denne uken. Kom ikke inn idag . Sånn er det av og til :slightly_smiling_face:

1 Like

Hei, relativt ny både her og som investor. Kjøpte ELE på hype tidligere i november for 3.74 og solgte de i dag til det samme. Har vært nærvepirrende en berg-og-dalbane, men har heldigvis hatt is i magen og holdt ut til den steg igjen. Går aksjekursen ned igjen, kommer jeg nok sikkert til å handle igjen :slightly_smiling_face:

Dersom sluttauksjonen er representativ for videre kursutvikling,
Så åpner den himmelhøyt tirsdag, Grattis til dei som har tid å sitte rolig i raketter

1 Like

At dette ble en rakett var en nobrainer for min del @Kronn - men desverre så tok raketten fyr før jeg fikk kjøpt… :roll_eyes:

2 Likes

Eg hadde vitterlig sett for meg ett skikkelig dypdykk, så både eg og du kunne komt inn igjen, nå løper eg ikke etter, vertfall ikke før caset er mer forståelig for meg. Langt opp i denne tråden, lanserte eg Ele som en ny folkeaksje, vertfall traff eg med den spådommen, alle skal ha Ele, men forstår alle hva ele er ?
Eg gjør ikke

Hva er det du ikke forstår? Jeg ser hype caset og har hele tiden tenkt denne kan fort få en milliard kroner i mcap. Det er bare å se på hva de fleste kryptoer med langt mindre bruksområder enn jernmalm verdsettes til.

Anbefaler de som ikke helt forstår krypto-aspektet ved Element å se denne:

http://www.hegnar.no/TV/video/862b633c-00080348-c89313cb

Jeg er veldig spent på hva du ikke skjønner med ELE @Kronn - håper å kunne forklare det evt. at noen andre kan :slight_smile:

Egentlig vansklig og forstå hva eg ikke forstår, så lenge ikke forstår caset :roll_eyes:

1 Like

ELE2

Denne fortsetter opp idag RT: 4.5kr

edit: RT: 4.3kr

3 Likes

Hadde man gått inn i November så hadde man snart hatt over 100%.

Jeg er så lei av å ikke følge mine egne tanker :disappointed_relieved:

1 Like

Jeg hoppet av ved 3,50 eller noe, i den tro at det var bare luft. Tror jo forsåvidt fortsatt det, men hui hvor det går! 5,16!

Aksjen er litt parabolic. Regner med en korreksjon og retrace for å teste noen støttenivåer.

image

1 Like

Hva er spådommen for i dag da? Blir det en liten korreksjon tror du? Virker som kjøperlysten er høyst tilstedeværende i mine øyne og den går fort fra 0 - 100.

-Kronerulleren

Er litt usikker, kjøpslysten er der som du sier men mon tro det er pga. kryptohypen i markedet. Blir interessant å se om den korrelerer med evt. korreksjon i kryptomarkedet, selv om jeg tviler.

Får ha is i magen frem til lunsj så ser en hva som eventuelt har skjedd. Mulig det blir hype på slutten av dagen i dagen med tanke på mulige nyheter kommende uke. Hvem vet.

-Kronerulleren

Jeg har ikke sett på chartet enda men hvis du ser det jeg postet i går ser du 50% retrace på den bratteste linjen ligger på 4.75. Tenker vi i allefall kan nå dit - om det ikke kommer nyheter ja.

2 Likes