Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

2 Likes

27

Fikk høydeskrekk idag :thinking: solgte på 5.88… Treger allerede litt, men håper på ny inngang. Man må høste litt av og til…

1 Like

Ele er i stigende trend skal mulig over 10

Det vises til børsmelding den 31. august 2017 angående et MNOK 50 rentefritt konvertibelt lån med frittstående tegningsretter (den «Konvertible Lånefasiliteten»), den 4. oktober 2017 angående blant annet inngåelse av endelig avtale og den 27. oktober 2017 angående generalforsamlingens godkjennelse av den Konvertible Lånefasiliteten.

Element ASA («Selskapet») har mottatt erklæring for utøvelse av 500 000 frittstående tegningsretter under den Konvertible Lånefasiliteten, hver med en utøvelsekurs på NOK 1,30 som er frittstående tegningsretter knyttet til Transje 1 av den Konvertible Lånefasiliteten.

Kapitalforhøyelsen som følge av utøvelse av de frittstående tegningsrettene er nå registrert i Foretaksregisteret. Selskapets nye aksjekapital er NOK 5 291 236.80 fordelt på 66 140 460 aksjer hver pålydende NOK 0,08. Hver aksje gir en stemme på selskapets generalforsamling.

De nye aksjene tas opp til notering umiddelbart.

Etter utøvelse av de 500 000 frittstående tegningsrettene er det 0 konvertible obligasjoner og 3,527 776 frittstående tegningsretter utstedt under den Konvertible Lånefasiliteten.

Denne informasjonen er gitt i medhold av Verdipapirhandelloven § 5-12.

For mer informasjon vennligst kontakt:

Cecilie Grue
Administrerende direktør
Telefon: + 47 99 16 24 86
E-mail: [email protected]

Lars Christian Beitnes
Styreleder
Telefon: + 356 7996 1497
E-mail: [email protected]

Om Element ASA
Element er et nytenkende og innovativt prosjektinvesteringsselskap innenfor mineralsektoren. Selskapet jobber kontinuerlig med å skape aksjonærverdi til en lavest mulig risiko. Element har som strategi å identifisere undervurderte prosjekter med kort vei til kontantstrøm, hvor infrastruktur og annet grunnarbeid, i stor grad er gjennomført. Selskapet har særlig fokus knyttet til prosjekter med ny og gjerne banebrytende teknologi innenfor sine nisjer.

1 Like

Ja, satt en trailing sl her og. Og solgt meg ut med 1/4 etter en durabelig gevinst :slight_smile:

2 Likes

Har ikke sett skikkelig på chartet men så bare den trades veldig langt over sine glidende snitt. 20-dagers ligger f.eks på 4.10ish. Hvis den begynner å falle nå så er det vel få holdepunkter før så lavt ned? Hva tror dere?

1 Like

Jeg hadde som en del andre planer om å gå inn her på nyåret men var for sent ute. Nå er jeg også veldig usikker på hvor denne skal gå i den nære fremtid så hadde vært supert å få litt mere innspill fra ekspertene! :slight_smile:

RT tilsvarer ned over 10%… Hvor lang ned skal vi?

Hvis den ikke stopper på 5-blank er det 4.70, 4.50 og 4.10 jeg ville sett på.

2 Likes

Ser ut som det har stoppet på 5 omtrent. Enorm omsetning for et så lite selskap. Hm.

Dette er nok et stop loss raid

Tull og tøys. Her mangler det kildekritikk, selskapet har ikke uttalt seg, noe de burde om så var tilfellet.

Stort sett alt som skrives på diskusjonsforumer ender opp som påstander i løse luften… godt mulig det er noen nye regler i MiFID2, uten at jeg har sett på det. Men det virker veldig rart. Vil tro at det brukes kun brukes til baissing. Dessuten er hele poenget med Ico at det i liten grad er regulert, men trodde MiFID2 hovedsakelig konsentrerte seg om nye regler ovenfor meglerinstutisjoner.

Ja, enig i første del av din påstand, men her kommer det an på om det er Element eller Harmonychain som står som ansvarlig. Såvidt jeg vet er ikke Harmony Chain en finansinstitusjon, og således ikke underlagt de reglene. Hvordan Element må forholde seg til det er jeg usikker på.

Edit: chart med noen støttenivåer:

11

1 Like

Virker som det er mange som ønsker å få kursen ned; for så å kjøpe selv…

Hehe, ja det er jo klart det… Man vil jo alltid ha mer :slight_smile:
Jeg solgte på 5.88 og kjøpte igjen idag (dog litt for tidlig i duppen). Er fremdeles bull på aksjen og idag er en ventet korreksjon i påvente av meldinger. Røyk nok en del stopploss I dragsuget. Er fremdeles godt med kjøpere og volumet er ikke noe å si på.

Hei og god morgen godtfolk.
Har noen tanker og noen spørsmål rundt dette caset jeg gjerne vil dele med dere.
Jeg har investert litt i ELE fordi det må vel være rimelig garantert at blockchain teknologien er fremtiden for transaksjoner, den er jo allerede godt etablert flere plasser(ripple skriver jo kontrakter om bruka av sin blokchain hos flere store aktører i øst og vest) og tanken om at det skal ligge en ekte verdi bak en token(for det er vel det de skal kalle det og ikke en coin) tror jeg etterhvert må ligge til grunn for at en cryptovalutta skal ha livets rett. Det hjelper jo selfølgelig at ELE er noen av de første i masta når denne skuta setter seil.

Spørsmål: Hva skal disse tokens representere av verdi i iron og nickel?

Og så vil jeg jo tro at en slik token nødvendigvis vil vær mindre utsatt for svingninger enn det vi ser i den ekstreme situasjonen med kryptovaluttaer nå siden den har en gitt potensiel verdi i fremtiden. Vil den følge en spottpris kanskje på iron og nickel?

Og hva er fordelen med en token fremmfor en future? Tidsperspektivet som er “evigvarende”?

Er rimelig fersk i både aksje markedet og iallefall krypto markedet , så ikke slit hue av meg om det jeg spør om er helt på jordet :slightly_smiling_face:

Ticker: ELE
RE^1: Ele starter på mandag 5.7
Mail fra selskapet. Mifid 2 implementeringer skal ikke ha hatt noen påvirkning på progresjonen mot ICO.


Har ikke kvalitetsikret den uttalelsen… men det virker sannsynlig

Noe nytt her idag?