Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

ja sorry at jeg lurte dere inn :joy: 4kr idag?

2 Likes

Er vel større mulighet for 2 enn 4

jasså er det det?

Syns iallfall ikke du bør hausse flere med deg. Plutselig er det en stor som plutselig tar gevinst og så er den i 2,50

1 Like

de jeg lurte inn på 2,40 har da jammen meg fått gevinst. så kom ikke her å si noe annet

1 Like

Ja, det er fasinerende hvor totalt idiotisk markedet kan være noen ganger! :slight_smile:

2 Likes

har Det blitt barnehage her også nå? Kos deg med gevinsten men ikke fjas med at den snart er i 4

Det var et spørsmål hvis du leste ordentlig. og den er nærmere 4kr enn 2kr. Så der tok du feil.

Takk for laget gutter, inn på 2.4 og ut nå like over 3

7 Likes

bra Kronn, gratulerer :slight_smile: håper du ikke føler du ble lurt inn av meg slik andre her inne beskylder meg for.

Du lurte meg ute! ;…(

(jeg får oppfølginger på tråden siden jeg laget den, ikke meningen å være kjip;)

1 Like

jeg tror på grønne tall i neste uke også

1 Like

Hei hå, nok en fantastisk dag! Gratulerer alle. Jeg turte ikke mer idag, droppa ut på 3 blank :slight_smile: Nå må jeg bare fiske litt og se om den konsoliderer litt.

:frowning: ting forandret seg fort, pressekonferanse og krypto

Jeg synes det er veldig morsomt å følge deg Kronn, du vet å bruke moment til å få god gevinst uten å få med deg så mye tap i høyrisikoaksjene du liker. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Takk, noen ganger har eg flaks :+1:

1 Like

Mye omtale i medier rundt omkring i Europa. Tror denne tar et steg videre opp imorgen. RSI er høy men samtidig et hele selskapet i en vidunderlig posisjon. Håper på et lite rally imorgen også

1 Like

Er det noen link mellom element og bitcoin? Mulig dumt spm. Anyone?

Element ASA (ELE) var opp 30.00% til en sluttnotering på 2.99 kroner. Aksjen har ikke vært høyere siden november 2016. Den siste uken har aksjen steget hele 83.44%. Aksjen tester motstanden ved ca 3.07 kroner.

Ele kan være kapabel til og bli en folkeaksje som ingen helt vet og prise riktig, kan gå bananas i begge retninger.
Prøver meg sikkert på litt trading, men bare dersom eg komme inn vesentlig lavere enn utgangen min

1 Like