Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Lykke til, erfaringen min har etterhvert blitt att selskapene med potensielle verdier i bakken, stort sett bare blir rør av eller at det vertfall trekkes så langt ut i tid at man selger å kommer seg videre lenge før det blir noe av.
Men at aksjen kan være interessant å trade i, kan nok være noe i, dersom dei rette meldingene tikker inn

1 Like

14/12-2018 22:52:24: (ELE) Mandatory notification of trade

Javel ja, Grue kjøper aksjer av en venn, artig.

1 Like

Ny artikkel om Element i DN:

Denne såpeoperaen er bare helt fantastisk :joy:

6 Likes

21/12-2018 14:42:57: (ELE) Disclosure of shares and rights to shares in Element ASA (“Element”) (flagging)

Håhå, det begynner å bli god underholdning dette. Det er mer et spørsmål om hvor lang tid det tar før svindleren rømmer landet på permanent basis.

2 Likes

Fyren er bosatt på Malta, så det har nok skjedd allerede…

Er helt sprøtt. Glad det ble med et par trades i denne. Klok av skade etter et tap i APCL. Er endel likheter: bittesmå high risk selskap som ofte ender med buken opp :slight_smile:

1 Like

27/12-2018 08:25:00: (ELE) Mandatory notification of trade

27/12-2018 08:35:00: (ELE) Element ASA: Innkalling til ekstraordinær generalforsamling 25. Januar 2019

27/12-2018 08:36:00: (ELE) Element ASA: Thomas Christensen innstilles som ny styreleder

Løsning med revisor og ny styreformann på plass, kan ele klatre igjen da ?
Eg tar sjangsen og har tatt en pott, spørsmålet er om det ble på topp :roll_eyes:

4 Likes

28/12-2018 08:00:47: (ELE) Transfer of shares

Kan ikke se hvordan de skal klare å finansiere firmaet eller marroco avatalen uten å forlenge dødslånet fra ABO etter transje 3. Alternativet er en emisjon, noe som også vil legge press på kursen.

1 Like

Årets svindel. Burde vært tatt av børs.

2 Likes

Ele er eneste av mine lodd eg er i pluss, det må da nesten være en beskrivelse av meg som aksjespekulant og mitt ferdighetsnivå :roll_eyes:
Eg tenker da på ele som jalla og børsens største tulleselskap :fist_right:

3 Likes

Sier kanskje like mye om børsen @Kronn :smirk:

1 Like

Ut av ele idag med en liten gevinst, kjøpt afrikabrev for gryna :see_no_evil:

1 Like

Ser det er kroken på døra for Lavo TV nå. De skylder på “dødsspirallån” fra ABO.
I tillegg forbyr nå Oslo børs tilsvarende avtaler for nye selskaper:

Håper at ELE klarer å komme seg helskinnet ut av sin låneavtale med ABO…

2 Likes