Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Noen som driver å trader aksjen i dag? Spranget opp og ned er rimelig bra.

-Kronerulleren

Uff nei, kjøpte meg inn litt for sent med en liten pot og så stupte den. Tok et lite tap og holder meg unna!! :smiley:

Kjøpte nettopp på 2,34.

Jeg observerer diskusjoner over flere forum hvor de mener ELE snart er i gang igjen så fort som storaksjonærene er ferdig å selge seg ut. Noen synspunkter rundt dette?

-Kronerulleren

Tok en liten lyttepost. Observerer det samme, kronerulleren. Det nevnes bl.a INT, og at de kal ut med ca 2mill aksjer. Så langt har de nettosolgt 1,4-1,5mill i dag. Tror det snart vender opp igjen. :blush:

Klassisk eksempel på store fisk som rundlurer små fisk… skjønner IKKE at dere gidder slike håpløse case?!

Ele er blitt ett case for profesjonelle tradere, for oss andre er det snakk om flaks eller uflaks, ned tiden har eg lært at det er lurt å ta en kjapp trade menst momentet er hot, for så å holde seg borte en tid, til aksjen har funnet seg selv.
Eg har ikke rørt den siden eg solgte like over 3, med inngangen på 2,4

3 Likes

Hoven. Da kan det høres ut som at en burde kjøpe seg inn før dem er ferdig. Ser også at kursen har “stabilisert” seg på 2,35-2,37 til tross for at jeg ligger inne med bud på 2,27. Satser på en liten dupp rett før det bikker oppover.

Det er kun salget av aksjene som har resultert i dette stupet, så jeg kan ikke forstå at noe annet skal hindre ELE i å gro videre såfremt storsalget stopper opp.

-Kronerulleren

Høres ut som du har hatt en god trade her, Kronn. Kjøper du deg inn igjen nå eller lukker du døren og går med gevinst?

-Kronerulleren

Hvorfor mener du den skal gro videre?

Jeg er av den oppfatning at blant folket finnes der stor tro på hva angår kryptovaluta og ICO. Det at Element ASA nå er blant de første som satser på dette resulterer i at selskapet har stor omsetning på aksjemarkedet og folk vil inn for å oppnå sin “once in a lifetime” mulighet til å være med på noe stort og forhåpentligvis mangedoble sine verdier. Litt som Bitcoin eventyret.

Det er klart når de som sitter på de fleste aksjene i selskapet skal gevinstsikre seg så blir det et STORT fall i kurs, men når dette roer seg så har jeg troen på at optimismen og hypen blant små investorer blir stor nok til å løfte denne ihvertfall tilbake igjen til 3,80 der den slapp taket.

Må huske på at insidehandlene har vært på kurs 2,58 og dette er noe selskapet selv mener de er verd.

Dette er jo ikke akkurat et selskap med gode resultater og nettoinntekt så stor votalitet er å forvente. Verdiøkning er skapt på hype, nyheter og troverdighet utad fra selskapets side.

Spørsmålet er vel i grunn om har du tro eller ei?

-Kronerulleren

Ele er ett ferdigskrevet kapittel inntil videre, for min del

2 Likes

Siste kurs 2,57 nå. Kan se ut til at det hjalp når salgene avtok? :slight_smile:

-Kronerulleren

Solgte halve posten min nå, 15% gevinst.

1 Like

Her har jeg sovet i timen! Må lese meg opp på hva dette er for noe. Virker interessant!

Edit: Well, hello Mr. Parabolic! :joy:

3 Likes

Litt som ett dårlig nachspiel i Ele, etter tidendes folkefest

1 Like

fange den berømte kniven da… Vanskelig å se om den har bunnet ut.

1 Like

Closer den under 2.30 er det ikke noe teknisk støtte før nede ved 1.63ish såvidt jeg ser.

ser det samme, avventer inngang her. Følger med på ordrebildet også, kjøpersiden er sterk nære 2 tallet.

Denne er en sånn som fort kan gå 10-15-20x pga. folk er hypet på Krypto og vil innvestere bare for å innvestere. Håper å kunne komme ombord her ila. 2-3 mnd.

3 Likes