Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Trolig bare i underkant av en time igjen av mitt perspektiv

begynner å røre på seg nå Kronn

Oljefondet vil ut av olje.

Dobbelt bunn tegn er nå over 2kr.

Noen kroner i pluss da, ble opptatt med noe så eg ble sittende, selger dei på 2,06 påmåpning imorgen.
Da får eg tjent inn igjen dagens FA

Selge på 2,06 når den tydelig har nådd bunnen?.

Ja, ta gevinst ja

Ok foretrekker endel større gevinst.

1 Like

Liker ikke store gevinster :nerd_face:

1 Like

Nei hvem gjør vel det😜. Ser selv en oppgang til 2,50 før den stopper der en stund. Tror vi må ha melding for og komme videre derfra. Men meldinger i dette selskapet vil komme.

Jeg forstår hvorfor, for de store gevinstene blir fort til minus, ref: ELE, APCL, etc. :stuck_out_tongue:

1 Like

Ikke akkurat stor gevinst til der innsiderne kjøpte nylig på rundt 2,58. Men har trua på at den skal endel høyere enn det. Tiden vil vise.

Jeg er ikke helt overbevist, den kan godt gå til 2.30-2.50 igjen men som du sier @Takeoff må det nok mer til for å få den over motstanden.

Enig det derfor tror jeg det må melding til for å løfte den videre fra 2,50-2,60. Men det er vel ikke tvil om at meldinger vil komme her fremover😀.

Håper ikke det kommer noe før jeg får kjøpt meg inn. Tidligst i desember. Og helst på 1.40-1.60… «please Santa, please?» :santa:

1 Like

ønsker du deg billige ELE aksjer av nissen til jul! :joy:
i så fall ønsker jeg meg gode readouts på NANO & TRVX::star_struck:
HO HO HO

Hehe, ja Jaxi - som jeg skrev til deg tidligere har jeg lyst å gå inn her litt langsiktig. Caset er meget spennende, men jeg tror det vil ta tid før verdiene materialiserer seg (ref. samtalen vår :slight_smile: )

2 Likes

Gevinstet sikret litt på 2,23 men bare litt av beholdningen. Gevinst sikrer nok litt på 2,50 også. Resten er langsiktig.

Solgte du i går? :speak_no_evil:

Inn igår på 1,84 og utigjen idag på 2,15 ish og helgekosen er sikret

3 Likes