Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Tror du tok gevinst litt for tidlig @Kronn. Jeg gjorde samme feilen på forrige “rally”. Har håp om 3-4 tallet denne gangen, før det flater ut i påvente av nyheter…

1 Like

Eneste som stopper lit nå er carnegie som lemper ut aksjer med engang vi er over 1,20. Vi vet at de sitter på endel aksjer som skal selges.

Noen ganger glemmer eg å ta gevinst og, så bedre med for tidlig, enn for seint :money_mouth_face:

2 Likes

Var bra sluttspurt i ELE på fredag, dette borger for videre oppgang. ELE har blitt min nye favoritt på børsen etter nedgangen i Nano og Fun…

1 Like

Eg har hatt to fine trader her, og prøver gjerne igjen, men av den grunn at eg ikke forstår det fundamentale, vil eg være forsiktig

3 Likes

Jeg tror ikke det er en eneste person her som har prøvd å regne seg fram til hva teknologien her kan være verdt, så forskjellen på deg og resten er vel at du er den ene som forstår hva du egentlig driver på med, som er å trade på moment. :wink:

2 Likes

Det hele koker ned til om man har tro på om opsjonshandel med råvarer kan bli fremtiden hvis det gjøres på en blockchain. Tror man det, kan og bør man lese seg opp. Tror man ikke det, bør man være forsiktig her. Forøvrig så er det for tidlig å si noe om dette mener jeg, de har ikke kommet med en whitepaper en gang så vidt jeg vet, så jeg avventer kjøp her men følger med.

1 Like

Rent teknisk synes jeg det er vanskelig å tolke dette. Kursen prøver å finne et nivå men markedet er ikke helt sikker på hvor kursen bør være? Fibonacci retracet ned mot -70% fra toppen, hentet seg noe inn igjen nå, spørsmålet er om den klarer å hente inn hele fallet?

Element

1 Like

Bra stigning i Element idag. Var synd du “glemte” å kjøpe deg inn igjen @Kronn

2 Likes

Tok et lodd Torsdag ut i dag. 22% på traden. :slight_smile:

3 Likes

Grattis med trade @Frodoen . Jeg lettet litt på trykket jeg også, er morsom aksje dette…

Aldri feil med gevinst… mon tro det er mer å gå på? Virker som den stabiliserer seg her. Det er lite holdepunkter å gå etter men stemmer bra med fibbonacci.

image

2 Likes

Ok jeg kjøpte meg inn igjen på slutten av dagen. Tror det kan bli mye moro i Element fremover. Har du fått kjøpt deg inn igjen @Kronn ?

Nei, ikke mer ele på meg nå :sunglasses:

1 Like

Ombestemt meg, tar en ele trade her nå, måtte eg ha lykke på reisen, ene eller andre veien

2 Likes

Får håpe du drar nordover😊

1 Like

Forsiktig. Teknisk ikke OK. Ville selv avventet :wink:

1 Like

Eg nøler ikke med å slenge dei utigjen dersom det viser seg at den fortsetter nedover, her er det fra time til time

3 Likes

hvilken kurs kjøpte du på Kronn?

2,10 ish

1 Like