Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Intex resources er et norsk gruveselskap *som utvinner blant annet Nikkel og Kobolt, begge viktige materialer i dagens oppladbare batterier. Ifølge selskapet selv gjøres utvinningen på en bærekraftig måte.

*Edit: Nei, både selskapets navn og virksomhet og fokus har endret seg grasalt siden tråden ble startet. Det er krypto som gjelder.

Kursen har som vi ser gått jevnt og trutt nedover:

Siste kvartalsrapport jeg kan finne er for Q4 2016, siste årsrapport for 2015. Jeg blir skeptisk når selskapet ikke gjør finansiell informasjon lett tilgjengelig. Noen som vet hvor jeg kan finne siste rapporter?

Eventuelt noen synspunkter om aksjen, eller alternativer?

2 Likes

Itx er aksjen eg har gått på den største smellen
min i, ble en dyrbar erfaring

2 Likes

varsellampene blinker rødt når det ikke er lett å oppdrive kvartalstall og årsrapporter… vær forsiktig

1 Like

Var litt inne i denne for en stund siden i forkant av det som visstnok skylle være en trigger i form av en rapport om muligens økt utvinningspotensiale i den store gruven på Filippinene. “Sunbright Consultant og Dr Guoilan Hu”. Fikk ikke akkurat godfølelsen av selskapets kommunikasjon rundt det. Kom meg heldigvis ut i null. Har vel skjedd endel etter d. Approach with care! :relieved:

1 Like

Noen som har tanker på retningen ITX nå har tatt? Jeg synes det er utrolig spennende konsept de begir seg ut på og har troen på at dette er starten på noe bra. Har aksjer, lurt og låst høyt etter forrige opptur.

Ja er enig i at det nye konseptet til Intex virker utrolig spennende:

Noe for @Jadda eller @holmes? :slight_smile:

Jeg ble så imponert at jeg måtte kjøpe litt idag…

Innsider har kjøpt seg opp:

Satser på dette blir bra, nå skal det sies at jeg lettet meg litt nærme toppen på fredag men har tatt inn igjen en del nå idag. Tror vi står over en reprising når markedet har tatt inn over seg hva dette er.

1 Like

Ser fin ut denne nå :slight_smile: Spennende med krypto biten også som første norske selskap tar de i bruk block-chain.

1 Like

Håper mange har fått gevinst idag, jeg har selv lettet litt på “trykket” etter bra stigning i Intex/Element :slight_smile:

Er dere fortsatt inne @strongbuy og @rodroz ?

Kan du endre navn på denne posten @pdx da Intex har endret navn til Element:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=437533

1 Like

ja fortsatt inne med det moment som er i aksjen nå :slight_smile:

Jeg er svært skeptisk. Synes det er helt latterlig! Fordi krypto er hot skal et gruveselskap bli masse mere verdt liksom…

Verden vil bedras, denne vanvittige kursoppgangen kommer ikke til å ende pent…

1 Like

jeg synes at de har noe bra på gang, coinsene er bundet opp i noe for en gangs skyld ( Nikkel), Det finner man ikke mange andre steder! Første norske selskap som også går foran og gjør dette her, innovativt!

1 Like

Jeg skjønner ikke hva som er innovativt her. Hva er vitsen med å gå via krypto for å forhåndsselge produksjonen, for det er det de tenker ikke sant?

Edit: og de har uansett en haug av skattemessige og regulatoriske utfordninger her som jeg ikke ser at de skal klarer løse på egenhånd. Ser på det som stor sannsynlighet at dette blir et tapsprosjekt for selskapet

Det handler ikke bare om valutaen bundet i metaller, men også hva block chain kan gjøre med sikkerhet og informasjon for et selskap :slight_smile: fremtiden for flere firmaer dette. Statoil har jo begynt å jobbe med block chain også sto det i DN. Du kan vel se på det som en Future i råvarer disse coinsene.

1 Like

Her går svada alarmen min av… Hører så mye ulne fantasier om blockchain. Mye er interessant men mye er også bare svada.

Kan du prøve å konkretisere litt??

1 Like

Kan bli flere dager jalla rally, kjøpe en liten på 2,4 ish

3 Likes

Der sa du noe…

2 Likes