Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

lettet meg noe nå :slight_smile:

Wow, snudde du på flisa? Hva skjedde med “sikkerhet og informasjon og sånn”… ?

Edit: Så selger du etter å ha skamhauset og lurt bla Kron inn?

:wink:

fortsatt inne med en god slump, men etter 100 % er det naturlig for meg å ta noe gevinst.

Eg skal nok klare stå til ansvar uten at noen lurer meg verken inn eller ut :wink:

1 Like

Tror alle her inne tar beslutning på bakgrunn av sine egne meninger. Jeg synes de har mye bra planer fremover. Har som sagt lettet meg noe, det er aldri feil å ta gevinst etter 100 %. Er med videre da jeg fortsatt ser potensiale på sikt. vekter meg ned etter egne prinsipper og målsetninger. Kronn er vel i godt pluss så vidt jeg kan se? han kjøpte på 2,40 ^^

Bare fleiper ang. Kronn.

Men for meg blir det feil å skamhause for så å selge seg ned MINUTTER senere.

1 Like

din definisjon av skamhausing er noe merkelig vil jeg si. du stilte spørsmål, jeg svarte med det Element har kommet av informasjon. mange inkludert meg selv mener block chain er fremtiden og coins bundet i noe fysisk fremfor luft og kjærlighet er et stort +

1 Like

Oh yes. Inne med alt jeg gikk inn med på nytt, denne er jo helt rå. Får se det litt ann i morra om jeg letter meg litt. Har sterk tro på at denne rir den gode crypto bølgen fremover. Nå har investorene tatt innover seg hva dette er. :slight_smile:

2 Likes

Måtte vi se 3 tallet imorgen

1 Like

Jeg er litt skuffet over at jeg opprettet denne tråden og stille spørsmål istedenfor å kjøpe aksjen… :confused:

3 Likes

Noen måtte jo lage tråden også :yum:

2 Likes

Syk aksje dette her, hvor høyt skal møkka ?

1 Like

Håper på 3 idag

Bygger seg opp et lite sluttrally nå

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20171102.OBI.20171102S121

Blir vel feil å kalle en slik god tradeaksje for møkk? :wink:
Nei, fra spøk til alvor så ser det ut som den faktisk skal holde seg i trenden den er og til og med backed opp med enda ett (lite) innside kjøp.

Last opp

1 Like

Er artig å følge med på Element for tiden. Tror vi kan få mye moro i denne framover. Det gikk dessverre litt nedover på slutten idag. Er det noen her som er flink på TA @Irathi?

Jeg tenkte å prøve å kjøpe litt mer i neste uke…

sorry :slight_smile:

1 Like

Hmm… Noen så har fått med seg denne…

http://newsinfo.inquirer.net/940578/cheers-jeers-for-lifting-of-open-pit-mining-ban

Fra 26.okt…
Nå lukter det enda mer her gutter.

1 Like

Ble da litt penger av å bli lurt inn her på 2,4, men eg sitter nok til dei blir borte igjen

3 Likes