Link til arrangement?
Eller 13:30 norsk tid?
Ligger en link her, men får se om det virker…
evt direkte til Xiaomi
Tror ikke vi finner ut av dette gjennom noe annet enn børsmelding. Om ikke noen vet hvilke prosessorer elabs er i Qualcomms modeller.
Haha nei, de pleier jo aldri å snakke om dette + den er på kinesisk
Men var mer å se om det var noe spennende med telefonen - Men for en trist første 20 min! Snakker jo bare om historie på kinesisk
Antar det er Elabs når vi ikke kan se spor til IR sensor fremme på skjermen
Såpass peiling har ikke jeg stone. Jeg har faktisk ikke særlig teknisk innsikt på sånne ting. De gutta på shareville snuser jo opp en del forskjellige sånne greier.
Jeg har ikke sett det i selve presentasjonen, bare på bilder som har “lekket”…
Man kan som regel se hull til kameralinsen og IR (proximity sensor) øverst på skjem.
Spolte litt i youtube streamen, men ikke sett noe til Mi Mix 4…
Kommer nok en melding sent i ettermiddag eller i morgen tidlig
Var ikke klar over at de klarte å skjule det så bra nå!
Får vente på melding da ja
Er vel merarbeid og kostnadsdrivende tenker jeg, så om de har et billigere alternativ går de nok for det. Litt frem i tid så blir vel de fleste telefonene “notch free”, som helt sikkert øker behovet for alternativer til sensorene/kameraene i “notchen”.
Ser ikke ut som det er noen IR sensor der, om bilde er nøyaktig.
Edit: Eller er det kanskje hullet til venstre der?
Bra jobbet. Og da er konklusjonen at det må være elabs innvolvert? Bra.
Tror uansett elabs er med. De har jo vært foretrukken på flaggskipene til Xiaomi.
Forøvrig kult at de kan ha frontkamera “bak” skjerm!
Ser ut som specs sier ultrasound proximity sensor ifølge en på shareville
Det er altså den store utfordreren i mobil markedet vi snakker om. Helt der oppe med Samsung og iPhone. Det bør gi en signal effekt.vet dere hvordan avtalen med Xiaomi er. Har skjønt det er en slags lisensavtale der de fikk betalingen med engang. Men når nye modeller blir laget hva skjer da ift betaling,?
Ja og de har PoC gående med Samsung, så plutselig er de i alt der og
Slik jeg har forstått det var avtal en slags ‘betal dette og bruk i så og så mange’ Så når det overskrides faktureres det videre. Kan jo anta de har kommet til den grensen nå
VD snakker litt om forskjellige typer avtaler med de store Kina selskapene. Tror imint har en lisenskost samt en royalty fee basert på antall enheter. Denne er og cappa til et hvis antall pr år, deretter blir resten av mobilene det året gratis.