Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 1

Jeg tror det er og burde vært priset inn. Det er ikke noe sjokk i det hele tatt at rentene stiger. Den dagen pengene renner inn i kassa her så gir man vel katta i det. Selskapet har lite gjeld, har cash på bok og er lite kapitalintensive. Det ryr inn avtaler med stort potensiale som jeg tror kan materialisere seg ganske snart. Hvor lavt mener du selskapet skal prises i dette tilfellet ? Sier ikke det har 0 impact men skal alt av vekst dumpes fordi det er «vekst» ?

Tja, si det. Mener vel ingen ting, men markedet er jo summen av alle disse mer eller mindre fornuftige og urasjonalle valgene som tas. Jeg følger Elabs nedover og kjøper nå jeg er sikker på at den har snudd. Andre gjør andre vurderinger. Det er en juvel, men jeg betaler ikke mer for den enn jeg må.

Jeg er bare litt lei av «rente stiger» hysteriet…dont mind me :man_shrugging:

@pdx Bot nede? Børsmelding i dag ikke kommet opp her

1 Like

Kjedelig når bot ikke melder, fikk ikke med meg at det var nyheter som førte til oppgang…

https://newsweb.oslobors.no/message/544488

2 Likes

Helt hinsides og for min del uforståelig…fylte også på mer i dag men nå er denne måneden skviset helt på likviditeten. Havregryn for resten av måneden :joy:

1 Like

Havregryn nå. Massedoblingsgryn etterhvert.

Og der var all oppgang fra forrige melding borte >_>

Ja, det er helt sykt…mens andre aksjer som bare har LOI går 33% på at Håkon Sæther hausser med 100x i avisen :stuck_out_tongue:

Hausing er visstnok mer verdt :no_good_man:

Hehe. Men alle aksjer har vel en bølgedal før eller siden… mange vekst aksjer som har fått kjenne på investorenes psyke og spill i det siste. Det blir nok bra til slutt, jeg selger hvertfall ikke på disse nivåene…

Burde være en grei støtte her da.

2 Likes

Eller som jeg liker å kalle det. Hamstrenivået

Og der var vi under 200kr gammel kurs igjen :man_shrugging:

Rokerte om å fant plass til 1000 til :dart:

Hehe leter etter midler også, men har vel stor nok post ift portefølje ellers…

Sa ikke Laila noe om de andre pc-selskapene var desperate etter DW fra den første. Begynner småaksjonærene og tro at det ikke blir noen flere avtaler, når det ennå ikke er bekreftet flere DW i pc? Nedgangen har skjedd på lavt volum. Tror nedgangen skyldes småaksjonærer med lav tolmodighet til nedgang og nyheter.

Mye tyder på at Elabs kommer til å gå litt i pluss i 2021. Tror likevel at vi må vente på minst en ny stor DW før vi nærmer oss ATH.

1 Like

Laila sa faktisk det. Personlig skulle jeg ønske hun ikke sa det pga forventningsstyring…

Ja, hun sa vel noe sånt. "Started panicking "

Markedet mettet på mobil og PoC nyheter? trenger kanskje noe mer innen laptop ja, om første modell hos eksisterende eller nok en kontrakt…

Tror noe av problemet ligger i nedsalget fra innsidere under emisjonen og Strutt nedsalg etterpå som har dempet litt av interessen. Virker som den har bra støtte her på 20 så jeg har akkumulert litt.

1 Like