Helt enig med deg angående analysen til Kongslie, den er veldig forsiktig. Hvis selskapet leverer som de har sagt (og de har jo faktisk signert kontrakt med Lenovo/HP/Dell), så må Kongslie skru opp kursmålet betraktelig.
Og det morsomme er jo at han sier at dersom de når 500mill i omsetning i 2023, så er EBITDA-margin på 50% for lavt! Og så har han selv lagt inn 40%
(Selskapet har sagt minst 50%)
Så først må han justere opp inntektene for 2023 betraktelig, og så må han i tillegg justere opp EBITDA-marginen til f.eks 60%. Det viser for meg at vi fortsatt er priset veldig lavt og at kursmålet må økes betydelig innen påske, gitt at vi har fått laptop-launch med kanskje litt mer info om veien videre og et rekordsterkt Q4 som vi har lov å forvente nå. 
Når det gjelder endring av guiding, så tror jeg ikke det kommer før en gang i løpet av 2023, med mindre de slår ballen ut av parken med en eller annen giga-avtale, eller signerer et flertall av de andre Topp5-kundene. Det er på ingen måte urealistisk, men for meg foreløpig bare en bonus. Caset er mer enn positivt nok, selv om vi alltids kan drømme om masse mer! 

Minner om sitat fra årsrapporten for 2020 som kom ut i vår:
«We strengthened cooperation with our largest customer Xiaomi, signed several software license agreements and entered into Proof of Concept agreements with a handful of laptop customers for presence detection by ultrasound and our AI Virtual Smart Sensor Platform. A positive outcome of this will change our financial performance significantly in 2021 and onwards.»