Jeg tipper det kan komme oppdaterte analyser basert på Q4-rapporten, spesielt hvis den overrasker på oppsiden.
Det gikk vel rykter om at Kongslie (SB1M) var veldig imponert over Intel-avtalen, men at det ikke ville gi utslag på kursmålet der og da. De har også beregnet at selskapet skal vise profitt fra 2022, samtidig som selskapet fort kan vise seg å være profitable allerede fra 2021. Hvis selskapet nå viser at de ligger foran skjema, og at de har et godt rasjonale for hvordan de faktisk skal oppnå 500mNOK i revenue i 2023, så tror jeg det er sannsynlig at de oppgraderer. Samtidig kan nok makroforholdene gjør at de tar ned multiplene (slik de gjorde med NOD), men de er jo ganske lave fra før, så det er vel grenser for hvor lavt de skal sette kursmålet.
Eventuelt venter de med oppgraderingen til det kommer en ny PC-deal.
Carnegie har jo lagt til grunn at de skal ha inntekter på 275mNOK i 2023, såvidt jeg husker (EDIT: 286m var eksakt, takk @stone), så de blir jo nesten nødt til å oppgradere kursmålet etter hvert.
DNB har jo et par store fond som har investert i Elabs (SMB og Disruptive Tech), så de tar nok ganske sikkert opp dekning med et optimistisk kursmål etter Q4-rapporten. 
EDIT: Ja, jeg tipper de nå står på listen fordi de har planer om å ta opp dekning. Disruptive Tech kom jo inn i emisjonen i høst. Litt usikker på om SMB kom inn da, eller om de har vært med lengre. Men det er ganske åpenbart at de vil ta opp dekning i løpet av våren.