Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Elliptic Labs Signs License Agreement with grow platform GmbH, a Bosch company

Mandatory notification of trade - Granting of stock options to primary insiders

Skal ikke mye til for å komme på største kjøp- eller salgsliste her om dagen…

Elliptic Labs Signs First Enterprise Software License Contract with Leading Laptop OEM

6 Likes

Fantastisk! :grin:

1 Like

Dette er helt enormt!

Ventet lenge på dette ja, spent på hvordan det slår ut på kurs! Redd det blir mindre enn vi forventer, men det finner vi snart ut :slight_smile:

Ja tror ikke folk skjønner hvor stort dette er, så bare å hamstra aksjer til de presenterer tall som alle forstår :slight_smile:

1 Like

Ja, topp 3 volum 50.5, 67.8 og 87 millioner enheter. Ved antagelse at de etter hvert inkluderer Inner Beauty i alle sine modeller til pris 2.5-4$ og en EBITDA på 50%, så burde dette gitt mye mer enn 8-10% utslag på kurs :wink:

2 Likes

I tillegg var det vel ikke bare proximity men også gesture osv… Så her snakker vi jo store volim, store inntekter og høy margin. Dette er jo en kjempe kontrakt i et nytt segment!

2 Likes

Absolutt, men de får vel ikke mer enn 4$ per enhet tror du? Pga høyere volum og første kontrakt har de kanskje priset seg litt lavere også? Ser ut som flere funksjoner er inkludert i investor presentation “Time of flight/ Radar Sensor, $2.5-$4, Cybersecurity, no supply chain & more features”

Nei men gang det opp med 60 mill enheter og minst 50% margin, samt dette bare er den første av forhåpentligvis mange :wink:

Jada, helt enig i at dette er enormt…og de tallene er per år! :money_mouth_face:


Lenovo størst etterfulgt av HP og Dell.

Så det er ca 50 Mill enheter pluss minus. Klarer de 15 kr enheten I overskudd er det vel 750 millioner kroner netto?? I så fall må jo denne meldingen være utrolig undervurdert??

1 Like

Foreløpig bare i high volume mid range modellene. Men ja, denne meldingen virker utrolig undervurdert. Tror Q presentasjon med disse tallene må vises før store investorer får opp øynene. I mine øyne er det bare å handle mens mulig.

Har heldigvis sittet en god stund i Elabs. Med marginer på 50 % som guidet, så kan denne ryke i 1000, - nok innen utgangen av 2021.

1 Like

Ja, tallene jeg listet opp over er volum ELABS har oppgitt for disse 3
87 mill: Lenovo
67.8 mill: HP
50.5 mill: Dell

1000 innen utgangen av 2021 tror jeg er veldig optimistisk. Men det er jo bare software så de har jo ingen problemer med rask levering :wink:

Har ikke kursmål på 300 for å si det slik jeg heller :slight_smile:

1 Like

Kommer det en eller to nye slike avtaler, så holder jeg muligheten vidåpen :wink:

1 Like

PoC har de jo allerede meldt på flere, så definitivt muligheter!

1 Like