Bør bli biff og bernais nå
Hvordan utvikler denne seg til uka, mon tro. Fylle på mandag, eller satse på en god dipp? Har jo steintrua på dette selskapet, som kan blir en NOD-variant.
Enig med deg, spørs hva selgerne tenker i dag og om det har kommet flere kjøpere over helga. Jeg gjetter at noen prøver å få kursen litt ned for å komme inn selv, antar noen blir litt skremt av det og vil selge for å få til en liten trade, men det kan også bare fortsette da prisingen av selskapet i dag ikke er ‘spinnvill’ med dagens utgangspunkt. Hadde bare fulgt med, og kanskje ikke kaste inn alt med en gang om du er usikker hvilken vei den går. Langsiktig derimot tror jeg dette såvidt er begynnelsen.
Vi hadde jo en dag med ~15% ved 120-140 nivåene før den deretter falt lenger ned… Men håper jo dette hoppet fredag betyr at denne begynner å oppdages, og at nye investorer kommer til - har jo selv også sjekket ut mange selskapet pga en meget grønn dag
Jeg tror denne juvelen begynner å bli oppdaget nå og at vi på kort sikt skal videre opp før en konsolidering.
Takk for tips. Den holdt seg jo godt. Endte med å kjøre inn i to omganger. Føler det var gode kjøp på 240 pluss/minus. Så får vi håpe den fortsetter oppover.
Det er er alltid mulig det kommer dipper. Men om man tenker langsiktig i denne aksjen tror jeg man får mye igjen for investeringen.
Selv har jeg flere års horisont og hårete kursmål
Elliptic Labs and Maxim Integrated Offer Low-Power Touchless Sensing Solutions to PC and Smart Speaker/TV Developers
“Elliptic Labs truly pushes the boundaries of our smart amplifiers beyond just great audio and into touchless sensing,” shared Kevin Ko, business manager of audio solutions at Maxim Integrated. “Elliptic Labs’ AI Virtual Smart Sensor Platform extends our audio amplifier’s capabilities to enable designers and developers to provide unique sensing differentiation in their offerings at low power.”
Børsen kan være vanskelig å forstå iblant…stiger over 20% uten nyheter, synker noe ved melding.
Blir bra å få noen tall på plass etter hvert på de siste avtalene.
Generelt litt rødt i dag da
Kanskje generelt litt avventende ifm Fed rentemøte
20% stigningen kom etter haussing på “aksjeraketter” på FB.
Sjekket nettopp ut denne…innlegg har bare 8 likes, så må vel ligge noe mer bak?
Edit: Ser også ut som innlegg ble lagt ut torsdag formiddag, ikke fredag…
Ganske imponerende dersom det innlegget på facebook først og fremst kalles haussing da det bare var faktaopplysninger. Dernest ganske imponerende om folk uten å lese seg opp bare kaster flere millioner inn i et selskap basert på haussing
Tror nok DW laptop (som betyr millioner av klingende mynt i kasse) samt folk tilbake fra ferie og øynene opp for et i mine øyne fantastisk case er årsaken.
Mange som har råd til å slenge noen hundretusener ut på gode leads… blir fort millioner. Det er nokså mange av oss småaksjonærer. Svært mange porteføljer på et par miller.
Kom i etterkant av nyhetsbrevet fra Extrainvestor som går til et par titusen abonnementer. Men den hadde konsolidert lenge nå og det er alltid flere faktorer som ligger bak… denne hadde definitivt brenntørr lunte!
For en nydelig aksje å sitte med for tiden.
Ja, blir spennende fremover høsten denne! Halvår rapport på torsdag 5 aug, så ser for meg den kan stige enda mer på forventninger frem mot denne. Laptop kontrakt har jo tross alt et markedspotensiale på over 1 mrd NOK i året… på lang sikt riktignok, tar lang tid å komme inn i samtlige modeller