Det er regnskapsmessig mye mer gunstig å være på growth har jeg skjønt. Så hvorfor gidde bryet. Selskaper på growth kan øke i verdi kjappt. Se på acc ble annet.
Har over 50% av pengene mine her, så har virkelig troa på dette selskapet!
NOD in the making
Det Monok sier!
Kjøper den, men det åpner seg raskt et større marked!
Det er helt riktig, derfor det er så mye registreringer på growth nå. Vet ikke hva eventuelle fordeler for selskapet selv er med å gå over på hovedbørsen, men “vår fordel” blir i alle fall at ASK blir tilgjengelig
Siste handelsdag før Q2 pres nå!
Growth har jo litt frynsete rykte, så kvalitetsstempel i investorenes øyne å komme over på hovedlisten vil jeg tro…
“More to come” fra CEO.
Slett ikke umulig med kurs 1000,- nok innen nyttår med enda en PC avtale.
1000 til nyttår tror jeg er litt vel optimistisk. Men burde nok dra godt over 300, kanskje til og med opp med 400 på flere avtaler. Tror de må vise inntektene før vi snakker 4 sifret
Mulig at godfølelsen er noe sterk for tiden, men alt tilsier at emisjoner er et tilbakelagt stadie for Elabs. Med en total aksjebeholdning i selskapet på 9,8 mill og en guidet margin på 50 %, så vil dette ta helt av når avtalene med PC produsenter kommer inn. Uansett er det herlige tider i vente
Liker at du skriver “når” og ikke “hvis”
Enig i det, er et veldig sterkt case!
Fikk endelig hørt igjennom q1. Her ligger det jo ganske utrolig mye i kortene. De garanterte nesten en labtop kontrakt. Så snakker de om Intel amd og andre labtop produsenter… så det kan. Virke som hele bransjen er interessert. Lykke til i morgen. Folkens.
Laptop kontrakten er allerede på plass:)
Ja så klart. Men det viser at de holder det de lover. Dvs: fra q1 lover de labtop. De sier også at de har kommet langt med de flest OEM. De sier også at vi kan forvente nytt ift Intel amb. Hva slags bombe vil skje om det kommer nytt angående Intel amb og ett par labtop OEM den nærmeste tiden? Syntes ikke 1000 kr virker unaturlig da.
Nei 1000kr på litt sikt, det støttes det.
Når automotive vertikal begynner å rulle burde 1000 hvertfall være innen rekkevidde
Blir en spekulasjon. Men labtop avtalen. Denne må vel gjøres i samarbeid med Intel om det er en av de 3 største. Eller amd. Så det var kanskje derfor Laila sa det gikk så bra med Intel og AMD på q1?
Helt på linje med forventet resultat og herlig stødig guiding med marginer over 50 %.
Altså 50 % på 500 mill om ikke mange måneder!!